Od Marijin Dvora do Bistrika za sat vremena
Gužve u Sarajevu od jutros su opet na vrhuncu.
Zahvaljujući radovima na sanaciji tramvajskih šina te obnovi mosta u ulici Hamdije Čemerlića (bivši most Bratstva i jedinstva), jutros je većina školaraca i zaposlenika koji vozare do škole/posla kasnila.
Radovi na šinama se u prvoj fazi izvode na potezu od raskrsnice Higijenski zavod do 'S' krivine na Marijin Dvoru, uključujući skretnicu tramvajske linije 6, zbog čega tramvaji rade samo do Željezničke stanice (pravac prema centru grada), a vozačima iz pravca Baščaršije je ostavljena samo jedna traka.
Također, zbog radova prve faze, do 7. maja neće raditi
trolejbuska linija prema Jezeru.
A šta na ovo kažu naši sugrađani?
Najgore u Alipašinoj ulici
„Od Marijin Dvora do Bistrika trebalo mi je sat vremena. Ipak, ne mogu biti ljuta, jer znam da se šine jednom moraju popraviti. Vidjela sam ih da rade i jučer, u nedjelju, i da se trude da što prije završe. Jedino mogu da apeliram da se što manje koriste automobili, a ako već treba sjesti za volan, da se ranije izađe iz kuće i koriste alternativni pravci.“
Profesionalni vozač Haris kaže kako mu je nemoguće obaviti većinu posla: od dostavljanja različitih pošiljki i dokumenata po gradu. Najgore je u Alipašinoj ulici, dodaje naš sagovornik, na izlazak prema Skenderiji čeka se i do 25 minuta.
„Mislim da se moglo drugačije organizovati, a najgore mi je to što svako malo oni nešto popravljaju. Da se razmišlja na duge staze, zatvorili bi čitav grad na nekoliko dana i sve što treba napravili, pa smo onda mirni godinama nakon toga.“
Taksista Sarajevotaxija također navodi kako mu nije jasno „ što su zagradili dvije trake kod Vrazove ulice. „Zar im nije dovoljna jedna traka i trotoar? Da su zagradili samo jednu traku, sve bi išlo puno brže.“
Igor, dostavljač iz čevabdžinice Mrkva, kaže da mu je vrijeme dostave sporije 15 minuta po vožnji.
„Najgore je kad se iz Alipašine treba uključiti u saobraćaj. Tu je pravi kolaps. Mislim da su previše zagradili kod Doma zdravlja u Vrazovoj, mogli su ostaviti još makar pola trake i rasporediti policiju, pa bi to dosta ubrzalo stvar. Kad god sam prošao vidio sam da je jedna zagrađena traka bila slobodna.“
Ministar na sjednici
Kontaktirali smo i autobusku stanicu u Sarajevu sa pitanjem da li je poseban režim saobraćaja uticao na dolazak autobusa iz drugih gradova. Rekli su nam da u dolasku autobusi izbjegavaju Alipašinu ulicu i koriste tunel Ciglane, te stoga nema kašnjenja u dolasku.
Pokušali smo
doći i do nadležnih u Ministarstvu saobraćaja Kantona Sarajevo (odakle su nas
uputili is Pres-službe Vlade), koje je nadležno za radove. Međutim, kako danas zasjeda
kantonalna Skupština, ministra kao i većine relevantnih funkcionera, koji su
nam mogli dati izjavu za radove, nije bilo.
Istovremeno su iz GRAS-a zatražili da se pusti još jedna traka za saobraćaj.
Inače je planirano da ova prva faza traje oko mjesec dana, što će ovisiti o vremenskim uslovima, a najzahtjevniji dio je raskršće kod Higijenskog zavoda na kojem će se izvoditi tokom prvomajskih praznika.Istovremeno, druga faza od Higijenskog zavoda do Baščaršije planira se realizirati u junu, nakon uspostavljanja tramvajskog saobraćaja na liniji broj 6.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.