Kad mogu Istra ili Toskana, što ne bi mogla Hercegovina

Radiosarajevo.ba

Kad mogu Istra, Toskana ili Provansa, zašto ne bi mogla Hercegovina? 

Ovako bi se mogao formulisati dugoročni projekat kojeg vodi organizacija Oxfam, u suradnji sa Ujedinjenom Hercegovinom i brojnim lokalnim proizvođačima, čiji je cilj je plasirati ovu regiju u destinaciju koja će goste privlačiti svojim prirodnim ljepotama, blagom klimom i vrhunskim delicijama i vinima. 

Na fotografiji: Ajna Galičić i Malka Alić 

Promocija eno-gastronomskog potencijala Hercegovine, koja ja ovog vikenda održana u sarajevskom ateljeu Figure, pokazala je najbolje što Hercegovina trenutno nudi - uključujući i muziku. Mario Knezović iz grupe Zoster, Atila Aksoy kompozitor i multiinstrumentalist, te kantautor Sanel Marić Mara pobrinuli su se za adekvatnu zvučnu podlogu. 

Brojni posjetitelji mogli su se uvjeriti u plemenite ukuse vrhunskih hercegovačkih vina, sireva i maslinovog ulja, a sve se zaokružilo i delikatnim kolačićima od lavande. 

Cilj Oxfama u zemljama jugoistočne Europe, gdje djeluje preko 10 godina,  je doprinos smanjenju siromaštva i poboljšanju života i uslova za život stanovništva u marginaliziranim ruralnim oblastima. 

"Imajući u vidu uspješan primjer iz Toskane, gdje je spoj poljoprivrede i turizma donio veliki ekonomski doprinos, odmah smo prepoznali skriveni eno-gastronomski  potencijal Hercegovine i počeli da maštamo zajedno sa našim lokalnim partnerima, o razvoju Hercegovine u tom smjeru sa ciljem da podržimo ruralno stanovništvo i poboljšamo njihove prihode", rekla je Ajna Galičić, projektna menadžerica talijanske organizacije Oxfam, koja je ovom je prilikom predstavila rad na unapređejnu ruralnih područja, kao i na promociji Vinske ceste Hercegovine

Prisutnima se obratila i Malka Alić, menadžerica specijalizirane sarajevske prodavnice hercegovačkih proizvoda Ujedinjena Hercegovina, rekavši: 

"Odgovornost za opstanak kvalitete i tradicije je zajednička, ona nam daje smisao života ovdje gdje živimo i reprezentativno nas predstavlja u svijetu". 

U našoj fotogaleriji pogledajte kako je bilo na promociji

 

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak