Jeste li znali da se Grand kafa proizvodi u BiH? (FOTO)

Radiosarajevo.ba

Malo je poznato da se čuvena Grand kafa proizvodi i u Bosni i Hercegovini, i to u mjestu nadomak Bijeljine zvanom Glavičice, koji je ujedno i najsavremeniji pogon u BiH.

Stručnjak otkrio: Evo kako napraviti savršenu kafu (FOTO+VIDEO)

Krajem prošle sedmice, Grand kafa je za predstavnike medija organizirala studijsko putovanje u Bijeljinu i Beograd, kako bi novinari obilaskom pržionica mogli da se, na licu mjesta, upoznaju sa savremenim načinom proizvodnje i pakovanja Grand kafe, koja je u BiH sa svojim brendovima Grand kafa Gold, Grand Aroma i Grand DeLuxe - tržišni lider u kategoriji turske kafe.

Kafa proizvedena u ovom pogonu pokriva područje cijele Bosne i Hercegovine, tako da na policama u našoj državi nema uvezene Grand kafe. Grand kafa se osim u Bijeljini proizvodi i u Beogradu, Skoplju i Izoli.

Direktor strateškog poslovanja Andrej Bele naglasio je da su Grandovi proizvodi, bez obzira na to u kojoj su podružnici pripremljeni, potpuno identični.

“Na te tri lokacije svuda je ista tehnologija tzv. toplog mljevenja ili mehaničkog mljevenja. Gdje god na policama uzmete naš proizvod, Grandove kafe imaju identičan ukus i kvalitet”, rekao je Bele.

Bele je za Radiosarajevo.ba objasnio i da se sirovina bira tamo gdje se uzgaja, najvećim dijelom iz Brazila, ali i iz Indije, Vijetnama, Mijanmara i Kolumbije.

“Kada je kvalitet proizvoda strateška vrijednost kompanije, sve sirovine koje koristimo u proizvodnji kupuju se prema precizno utvrđenim standardima i sa porijeklom, što znači da naša briga o kvalitetu počinje na plantaži , a proces takozvane sledljivosti kvaliteta sprovodi se sve do finalnog proizvoda na polici. Kao lider u regionu, sa 25.000 tona godišnje proizvodnje, Atlantic Grupa, a samim tim i brend Grand kafa ima obavezu, ali i zadovoljstvo da svoje potrošače konstantno upoznaje sa novim proizvodima, novim ukusima i da ih motiviše na usvajanje novih navika”, izjavio je tom prilikom Andrej Bele, direktor Starteškog poslovnog područja Kafa Atlantic Grupe.

Grand kafa je 2004. godine lansirana u Bosni i Hercegovini i danas je Grand prom d.o.o. u Bijeljini, najveći domaći proizvođač sa najsavremenijim pogonom za proizvodnju kafe, gdje tim stručnjaka sa 30 zaposlenih stalnim ulaganjem u svoje znanje, razvoj i održavanje tehnološke opreme, obezbjeđuje konstantan, vrhunski kvalitet proizvoda Grand kafe.

U pogonu u Glavičicama zaposlena su 33 radnika. Žene su, kako kažu u Grandu, zadužene za rukovođenje firmom.

“Kafa iz ovog pogona se distribuira na čitavoj teritoriji Bosne i Hercegovine i danas je ovo značajno tržište sa oko 2.000 tona godišnje proizvodnje i prodaje. Iako je prošle godine u Bosni i Hercegovini generalno zabilježen pad kategorije turske kafe, Grand kafa je povećala svoj volumenski i vrijednosni tržišni udio i ostala apsolutni lider sa čak 25 odsto učešća. Ostvarena je najveća prodaja ikada zahvaljujući povjerenju koje Grand kafa ima kod svojih potrošača, na šta smo posebno ponosni", rekla je Milanka Gligić, direktor Grand –prom d.o.o. Bijeljina. 

Proizvodnja kafe u Glavičicama ima automatiziran tehnološki proces. Sistem prženja je zatvoren i radnici imaju dodir samo sa vrećama kafe. Kapacitet ovog pogona je 300 kilograma u 15 minuta. Ukoliko vam kažemo da se u fabrici radi u dvije smjene, to govori o veličini ovog pogona, ali i same Grand proizvodnje. A ukoliko dođe do neke greške u sistemu, staje cijela proizvodnja.

No, radnicima se to ne čini teško i izgledaju sretni što rade u ovom pogonu.

“Nije teško, brzo se naviknete. Ako vas uhvati panika, zovete zamjenu”, potvrdio je za Radiosarajevo.ba jedan od radnika u ovom pogonu.

Kako je kisik glavni krivac za kvarenje kafe, u ovom pogonu imali smo priliku vidjeti da Grand izvlači kisik iz kafe, stoga je njihova kafa ista nakon godinu dana kao i tek upakovana. Folija u koju se pakuje ova kafa nema mikroporoznost što zadržava aromu kafe do krajnjeg roka upotrebe.

Pogon u Beogradu je veći i zapošljava oko stotinu radnika. Razlikuje se samo po tome što proizvode i popularne instant kafe, ali i novi brend Black'n'Easy, tursku instant kafu.

Uz degustaciju Grand kafe, osim o kvalitetu proizvoda, predstavnici medija na ovom studijskom putovanju mogli su da se uvjere u to da Atlantic Grupa na svakom od tržišta predstavlja domaću kompaniju sa lokalnom organizacijom od proizvodnje, preko prodaje, do korporativnih aktivnosti i menadžmenta, i da je prednost kompanije upravo u tome što se poštuju različitosti i dijele najbolje prakse.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak