Autobuska stanica: Krpljenje postojećeg ili gradnja novog objekta
Iako za putnike namjernike dolazak na aerodrom, željezničku ili autobusku stanicu predstavlja prvi susret s nekim gradom, Autobuska stanica u Sarajevu nije nešto što će na njih ostaviti dojam lijepoga grada.
Objekti poput ovog imaju ogroman značaj u infrastrukturi svakoga grada i predstavljaju jednu od glavnih karika u normalnom odvijanju saobraćaja.
"Ne možemo pobjeći od činjenice da je Autobuska stanica u Sarajevu otvorena još 6. aprila 1968. Iako je nedavno proslavila 51. rođendan, to je i dalje najznačajnija autobuska stanica u BiH, s 500 do 800 odlazaka i dolazaka svakog dana", kazao je za Radiosarajevo.ba Jasmin Osmanović, šef autobuskih stanica Centrotransa.
Normalno funkcioniranje sarajevske autobuske stanice ne ugrožava samo starost kompleksa.
"Poseban problem je to što je Autobuska stanica, onda kad je napravljena, bila na periferiji, a sada je širenjem Sarajeva ušla skoro u centar grada. To je dovelo do problema komunikacijske povezanosti s glavnom saobraćajnicom, teškog manevriranja autobusa. Dodatno, nema sigurnog prijelaza pa pješaci haotično prelaze cestu iz pravca Studentskog kampusa, dok neregulirani semafori usporavaju izlazak autobusa i drugih vozila na Put života", objašnjava Osmanović.
Naš sagovornik dodaje da zaposlenici Autobuske stanice ulažu ogromne napore kako bi putnicima pružili kvalitetnu uslugu.
"Činimo sve što možemo da stanicu održimo urednom i funkcionalnom, dodajemo nove sadržaje. Nažalost, ovo je toliko star objekt da svaki novi građevinski zahvat i uklanjanje nedostataka odudara od ostatka kompleksa i predstavlja neku vrstu 'anomalije'. Sve ove probleme nemoguće je riješiti bez gradnje kompletno nove autobuske stanice", istaknuo je Osmanović.
Informaciju o gradnji nove autobuske stanice potražili smo u kompaniji Centrotrans-Eurolines.
"Nažalost, nema nikakvih novih informacija o gradnji nove Autobuske stanice. Postoji projekt stanice i pratećih objekata, poput hotela, međutim, riječ je o prevelikom zalogaju koji naša kompanija, barem u ovom trenutku, ne može realizirati. U proteklom periodu imali smo prioritetnijih stvari za normalno poslovanje kompanije poput saniranja šteta od poplave, nabavke novih autobusa, završetka započete stanice u Fojnici", rekla je za naš portal Aida Prolaz, glasnogovornica kompanije Centrotrans-Eurolines.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.