Ljepota impulsivnosti i haosa: Fotografije Haruna Mehmedinovića osvojile Ameriku

Radiosarajevo.ba
Ljepota impulsivnosti i haosa: Fotografije Haruna Mehmedinovića osvojile Ameriku

Bosanac Harun Mehmedinović, koji trenutno živi u Americi, po zanimanju je režiser, ali se fotografijom počeo baviti iz hobija tokom svojih posjeta Americi.

Odrastajući u Sarajevu tokom rata, Harun Mehmedinović je svoje dane provodio igrajući se s prijateljima, trčeći kroz prazne ulice pod prijetnjom snajpera.

''Neke od svojih prijatelja sam na taj način i izgubio'', prisjeća se Mehmedinović u intervjuu za LA Magazine, te dodaje kako im je to pomagalo da ostanu zdravi, budući da se radilo o svojevrsnom načinu pobune protiv svega što se dešavalo u tom trenutku.

Mehmedinović je studirao filmske umjetnosti na Univerzitetu u Los Angelesu, Kalifornija (UCLA), a diplomu za režiju je dobio na Američkom filmskom institutu. Mehmedinović trenutno predaje fotografiju i režiju na Univerzitetu Sjeverna Arizona.

Želja da pobjegne od "horora rutine" pokrenula je 31-godišnjeg reditelja i fotografa da kreira Bloodhoney projekt, seriju portreta u kojima priroda susreće umjetnost, te u kojima njegovi modeli poziraju u različitim okruženjima.

Harun Mehmedinović; FOTO: Facebook

Projekt je postao jedna od uspješnijih Kickstarter kampanja svih vremena, a Harunove fotografije su objavljivane u italijanskom Vogueu i LA Timesu.

Bloodhoney, doslovni je prijevod turske riječi Balkan (''krv i med''), a umjetnika motivira želja za oslobađanjem od (auto)restrikcija, te učenje da se bude prisutan u sadašnjosti, kroz harmoniju između modela (tijela) i prirode.

Ljepota impulsivnosti: Moraš prigrliti haos

Mehmedinović ističe kako je čitav život proveo tražeći načine kako da se poveže sa svojom okolinom. Kao student na UCLA, često je sam putovao širom zemlje, a jednom je u Oklahomi imao priliku izbliza vidjeti tornado.

''Bilo je nadrealno. S jedne strane sam gledao sunčano nebo, a kad sam se okrenuo, vidio sam tornado kako mi se približava. Bilo je opasno, ali u isto vrijeme i toliko privlačno da se potpuno diskonektuješ kao moderno biće'', priča Harun, koji je tog trenutka izašao iz automobila sa svojom kamerom.

Ljepota impulsivnosti je glavni princip Mehmedinovićevog rada.

''Ljudi postaju očajni jer se nikad ne nađu u prilici da pokažu ko su zaista. Moraš biti u stanju da se ponekad izgubiš, zaboraviš na vrijeme i sve one stvari koje ti dirigiraju život. Moraš prigrliti haos'', objašnjava Mehmedinović za LA Magazine.



Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak