Movember u BiH: I Marjanović i Kapetanović 'pustili' brkove!
Brkovi i brada pitanje su osobnog stila i ovise o trendovima. Ipak - u mjesecu novembru brkovi su pravi hit. Zbog humanitarnog cilja akcije Movember, nose ih muškarci širom svijeta.
Na taj način žele upozoriti koliko je važna briga o vlastitom zdravlju.
Podršku ovoj akciji su dali i blogger Tarik Kapetanovic i prof. dr Damir Marjanović. Pokrenuli su Movember u Bosni i Hercegovini.
"Ono što je mjesec oktobar za žene i za borbu protiv raka dojke, to je novembar za muškarce i za borbu protiv raka prostate. Jubilarni deseti Movember i ove godine poziva muškarce diljem svijeta da tokom mjeseca novembra puštaju brkove i time daju svoj doprinos podizanju svijesti o raku prostate, ali i o ostalim 'muškim' bolestima, kao što je rak testisa, te o zdravlju muškaraca općenito.
"Ovo je moj mali doprinos toj borbi!", napisao je Marjanović na svom Facebook profilu i promjenio cover i profilnu sliku.
Tarik Kapetanović naglašava da su brkovi i brada pitanje ličnog stila i često zavise od modnih trendova, ali da su ipak u mjesecu novembru brkovi pravi hit.
"Zbog humanitarnog cilja akcije Movember, brkove nose muškarci širom svijeta. Na ovaj način želimo potaći muškarce na razmišljanje o vlastitom zdravlju. Brkovi su super i barem ih ovog mjeseca nećemo brijati. Umjesto da ovaj mjesec provedemo ispred računara, ili sa žiletom u ruci odvojimo nešto vremena i za odlazak kod doktora i pregled koji nam može spasiti život, to je najmanje što možemo uraditi za sebe", rekao je Kapetanović.
Podršku u ovoj priči im je pružio i dizajner Eldin Herenda koji je uradio dizajn cover i profilnih slika.
Sam naziv 'Movember' je složenica dvije engleske riječi moustache (brkovi) i November (novembar), a cijela akcija započela je 2003. godine u Melbourneu kada se u projekt uključila tek nekolicina entuzijasta, da bi danas, deset godina kasnije, postala globalni projekat.
Oni najpredaniji cilju registrovali su se na stranici movember.com na kojoj će biti praćen napredak njihovog brka, ali i svota novca koji su uspjeli skupiti u ovu svrhu, tim više da svaki od njih pronalazi i po nekoliko sponzora koji finansijski podržavaju njegov trud.
Prošle godine je 1,1 milion muškaraca, ali i žena koje su ih podržavale na puštanje brkova, sakupilo čak 147 miliona dolara. Ako se i niste registrovali, ne brinite, jer i samim puštanjem brkova dajete svoj doprinos podizanju svijesti o bolestima koje pogađaju muškarce te o važnosti prevencije i prepoznavanja prvih simptoma.
Svake tri minute jednom se muškarcu dijagnosticira karcinom prostate, a svakih 13 minuta od iste zloćudne bolesti jedan muškarac umre.
Pustite brkove i priključite se kampanji!
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.