Kosta Petrov, organizator Sarajevo Marketing Kingdom
Kosta Petrov je osnivač kompanije The P World i organizator konferencije Sarajevo Marketing Kingdom
Poznato nam je da će
Sarajevo Marketing Kingdom okupiti svjetske stručnjake iz polja marketinga, ali
vratimo se par koraka unazad. Konferenciju organizuje agencija The P World koja
je svojim različitim konferencijama uzdrmala region. Recite nam odakle nam dolazite
i šta je tajna uspjeha?
Petrov: Kompanija The P World je
otvorena prije tri godine u Dubaiju. Tamo sam se preselio 2006. godine da bih
radio sa jednom od najvećih kompanija za organizaciju događaja. U toku svog
rada imao sam priliku da sarađujem sa važnim profesionalcima iz svjeta
globalnog biznisa. To iskustvo omogućilo mi je da osnujem The P World,
kompaniju koja danas uspješno radi u Dubaiju, Pragu i Skoplju. Osim što
organiziramo najveće svjetske i regionalne događaje, mi smo također zagazili u
vode TV produkcije sa svojom TV emisijom, te pružamo konsultantske usluge
svjetskim kompanijama u polju odnosa s javnošću i kriznog menadžmenta.
Tajna našeg uspjeha je u velikom radu i ostajanju na zemlji. U današnjem, poprilično haotičnom, svijetu važno je ostati čvrsto sa dvije noge na zemlji, praviti realistične planove, te imati realna očekivanja. Mi smo vrlo pažljivi kada planiramo strategiju ulaska na nova tržišta za koja smatramo da su spremna za naše proizvode. Naravno, važno je biti okružen pravim saradnicima. Smatram da imamo privilegiju da radimo sa fantastičnim ljudima koji nam olakšavaju svakodnevni rad.
Stvarni primjeri i rješenja
Petrov: Sarajevo Marketing Kingdom je nastavak Marketing Kindoma koji su se održali
u Zagrebu i Beogradu. Zajedno, ova dva događaja su okupila preko 50 govornika i
1000 učesnika iz cijelog svijeta. Sarajevo Marketing Kingdom će biti
jednodnevna konferencija na kojoj će učesnici imati priliku da čuju iskustva
stručnjaka čiji rad mjenja sliku globalnog poslovnog svijeta. Mi želimo da
dovedemo vrhunska imena ali prvenstveno da predstavimo učesnicima stvarne
primjere i stvarna rješenja. Naš cilj je da im pomognemo da kreiraju strategije
koje će ih razlikovati od njihove konkurencije i pozicionirati kao lidere na
tržištu. Sve prezentacije su praktične i podrazumjevaju strategije koje je lako
sprovesti.
Svi govornici imaju jedinstvene prezentacije i iskustvo, te što je najvažnije, prvi put govore na našem događaju tako da sam siguran da će nam prenijeti svježa znanja. Iskreno se radujem prezentacijama predstavnika kompanija Yahoo! i Diageo koja ima fantastične brand koncepte. Nedavno su započeli saradnju sa Madonnom. Upravo ta saradnja je uzdrmala marketinšku industriju.
Ko osmišljava teme
konferencija? Da li su to Vaše ideje ili je ipak svako PWorld iskustvo rezultat
rada tima?
Petrov: Sve se zasniva na timskom radu. Prvenstveno mi radimo dosta regionalnih
istraživanja da bi smo bili sigurni da razumijemo marketinšku industriju u
pojedinoj zemlji. Nama je izuzetno važno da obradimo teme koje su važne
specifičnom regionu. Nema smisla prezentirati nešti što ne može biti
sprovedeno.
Nakon istraživanja, savjetujemo se sa našom mrežom svjetskih marketinških direktora da bi smo osigurali najbolje rezultate. Sarajevo Marketing Kingdom je rezultat šestomjesečne saradnje i konsultacija sa ključnim svjetskim kompanijama. Iskreno se nadam da će učesnici biti sretni sa onim što smo im pripremili.
Jaka mreža poslovnih kontakta
Predavači svih vaših
događaja su prominentni stručnjaci iz različith oblasti. Kako dolazite do njih?
Petrov: Tokom godina rada
uspostavili smo odlične veze sa fantastičnim kompanijama. Mi uvjek tragamo za
onim što je trenutno takozvana “vruća roba” i uvjek se trudimo da dovedemo
najbolje izlagače na naše događaje. Imamo jaku mrežu poslovnih kontakata koja
nam omogućava pristup svjetskim donosiocima odluka. Također vjerujem da je naša
reputacija naša najveća vrijednost koja nam pomaže da razvijemo programe koji
nisu dostupni čak ni u SADu ili Velikoj Britaniji. Svi koji su posjetili naše
događaje znaju da se na njima, osim sticanja znanja, može odlično družiti i
zabaviti, te u isto vrijeme proširiti mreža poznanika i poslovnih saradnika.
Petrov: Smatram da je, u današnjem vremenu društvenih medija, svijet jedno veliko
globano selo. Svi trendovi se lako mogu sprovesti u svim zemljama i regionima.
Ono na šta moramo obavezno obratiti pažnju je da svaka regija ima svoje
specifičnosti, tako da nešto što odlično funkcionira u SADu ne mora nužno biti
uspješno u Bosni i Hercegovini. Ono što će uvjek ostati ključ uspjeha je
poznavanje vlastitog tržišta i razumjevanje potrošača.
Mnogi eksperti tvrde da ako nisi umrežen putem društvenih medija ne
postojiš, ali ja istinski vjerujem da svaka kompanija ima svoj jedinstveni
način djelovanja, te se moraju zapitati da li će prisutnost na društvenim
medijima povećati njihovu prodaju i reputaciju. Ako istinski razumijete svoje
klijente i dajete im ono što im je stvarno potrebno tada ste osvojili svijet!
BiH kao centar regiona
I za kraj, kakva su Vaša
očekivanja od Sarajevo Marketing Kingdoma?
Petrov: Zapanjeni smo interesovanjem
za Sarajevo Marketing Kingdom i to ne samo u Bosni i Hercegovini, već i u
regiji. Mi očekujemo da svi učesnici nauče mnoge nove i zanimljive stvari ali
da se u isto vrijeme i dobro provedu. Mi svakako nudimo zanimljive govornike sa
nevjerovatnim iskustvom ali na kraju dana na svakom učesniku je da u svom
okruženju sprovede usvojena znanja.
Vrlo sam ponosan što je ovo prva globalna marketinška konferencija u zemlji i iskreno se nadam da ćemo postaviti standard drugim svjetskim igračima za ulazak na ovo tržište.
Bosna i Hercegovina je po svojoj poziciji centar regiona, ja se iskreno nadam da će postati mjesto redovnih regionalnih marketinških i biznis susreta.
Ne propustite priliku da upoznate i razmjenite iskustva sa nekim od
najboljih strucnjaka današnjice i registrujte se za Sarajevo Marketing Kingdom
putem web stranice www.thepworld.com ili putem telefona +38925111350
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.