Jasmin Fazlagić: Ljeto puno profesionalnih aktivnosti
Sarajevski fotograf Jasmin Fazlagić imao je u junu i julu pune ruke posla. I dok su se svi uglavnom odmarali, Jasmin je putovao regijom snimajući kataloge za nekoliko modnih kuća s kojima sarađuje već duže vrijeme, a posjetio je i Kipar kako bi snimio materijal za katalog jedne turističke agencije.
Razgovarao: Ekrem Dupanović za Media-marketing.com
Media Marketing: Ovo je ljeto za vas puno profesionalnih aktivnosti. Bili ste sigurno jedan od najuposlenijih umjetničkih fotografa. Koje ste sve projekte radili?
Fazlagić: Da, zaista. Prošli mjesec je bio pun profesionalnih izazova. Snimao sam kampanje za Američki univerzitet, Rukometni savez BiH, Quraishi nakit, reklamu za tursku agenciju Lets travel, a samo snimanje se radilo na Kipru. Zatim modne kataloge za modne kuće Follemente Donna iz Italije, Barbosa iz Srbije, Bellissima i Alma Ras iz BiH, a snimanja su bila u Sloveniji, Crnoj Gori, Hrvatskoj i kod nas u Bosni.
Media Marketing: Kako ste uspjeli sve to povezati i na sve stići, a da finalni produkti vašeg fotografisanja budu vrhunskog kvaliteta?
Fazlagić: Stigao sam zahvaljujući predusretljivosti i strpljivosti klijenata koji su imali razumjevanja za termine. Prošli mjesec mi je zaista bio pun obaveza.
Što se tiče kvalitete, mislim da svaki profesionalac mora imati određeni standard u radu što ga i čini profesionalcem. Interesantno je bilo u Crnoj Gori gdje su nam, dan prije snimanja, otkazali lokaciju, pošto je čitav hotel zakupio Roman Abramovič. Morali smo spašavati situaciju, pa smo iz Kotora premjestili snimanje u Tivat.
Media Marketing: Znamo da je to teško kazati, ali koji vas je od ovih projekata najviše motivisao i inspirisao?
Fazlagić: Svaki projekat koji radim me motiviše na određeni način. Razlog je u tome da sve što radim doživljavam kao igru i neprestano tražim nešto novo.
Mogu reći da mi je izazov bio raditi kampanje za Američki univerzitet i Rukometni savez BiH jer sam prvi put pored fotografija snimao i video sa svojom Canon kamerom.
Media Marketing: Za Kipar ste kazali da je predstavljao vrlo pozitivno iskustvo. Šta vas se najviše dojmilo?
Fazlagić: Kipar je interesantan jer je to nova turistička destinacija koja će, za godinu dvije, postati zaista pravi hit. Imaju interesantnu arhitekturu i istoriju, a more i plaže su prelijepe. Posebno bih istakao i gostoprimstvo vlasnika agencije koji se zaista ponio kao pravi domaćin i trudio da pored posla uživamo i u ljepotama otoka.
Media Marketing: Hoćemo li uskoro vidjeti i neke druge projekte? Kakvi su planovi?
Fazlagić: Projekti ne staju. Kao što znamo, u Bosni i Hercegovini idu lokalni izbori, a za nekoliko dana počinjem raditi novu kampanju za modnu kuću Azel France. Nakon toga ću pobjeći par dana na more, a poslije toga će se sigurno pojaviti nešto novo.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.