Marketinški 'mag' Saša Savić u Sarajevu: 'Marketing je mrtav, živio marketing'

Radiosarajevo.ba

Sarajevska Academy 387 danas je bila mjesto susreta velikog broja stručnjaka iz svijeta biznisa, marketinga, komunikacije i poduzetništva. Razlog je dolazak Saše Savića, marketinškog stručnjaka i njegovo četverosatno predavanje, nazvano "Marketing je mrtav, živio marketing".

Nekadašnji radijski voditelj na Omladinskom programu Radio Sarajeva danas je uspješan direktor Mediacoma, najveće marketinške agencije u SAD. Njegova dragocjena iskustva primjenjiva su i na 'male' ekonomije kakva je naša, stoga ne čudi ogroman interes za predavanje.  Predstavnik organizatora - agencije Fabrika, direktor Senad Zaimović je, najavljujući gosta, istakao kako se Saša Savić odrekao svog honorara u korist fondacije Obrazovanje gradi BiH, te projekta poribljavanja rijeke Neretve.

Svjetski marketinški ekspert Saša Savić odrekao se honorara u korist poribljavanja Neretve

"Sistem u kojem živimo i djelujemo zahtijeva rast, i taj zahtjev za rastom je zahtjev za preživljavanjem", naglasio je Savić u svojoj inspirativnoj prezentaciji.

"Ono što u velikoj mjeri obilježava globalna ekonomska kretanja je eksponencijalni razvoj tehnologije. Marketing se u proteklih deset godina izmijenio mnogo više nego što se mijenjao tokom prethodnih sto godina. U narednih deset mjeseci promijenit će se drastičnije nego što se mijenjao u proteklih deset godina", konstatirao je Savić.

Kao jednu od polazišnih teorija, on je istakao poznati zakon Gordona Morea koje je rekao da će se "Snaga i brzina kompjutera uduplavati svake dvije godine na osnovu smanjenja veličine tranzistora".

Posljedica ove vizionarske ideje je rastući broj kompjutera koje ljudi koriste danas. Oni su integrisani u različite svakodnevne predmete oko nas - automobile, frižidere, sisteme grijanja te, naravno, telefone.

Saša Savić na Radiju Sarajevo: Najviše se zabrinem kad shvatim da nam najbolje ide...

Procjenjuje se da će za pet godina u svijetu biti 50 milijardi povezanih mašina, a prije desetak godina internetom je bilo uvezano 'samo' milion kompjutera.

Sve ovo dramatično se odražava na savremene načine poslovanja i komunikacije.

"Do prije desetak godina svaka kuća imala je enciklopedije u nekoliko tomova, danas imamo Wikipediu. Ranije smo imali gramofonske ploče, kasete, cd-ove - danas imamo Google Play. Rečenice kojima komuniciramo su se skratile, jer ih kucamo na smartfonima. Mogućnosti svih kompjutera koji su nekada bili angažirani u projektu polijetanja čovjeka na mjesec manje su od mogućnosti jednog običnog današnjeg smartfona.  Vrijeme koje provodimo uz jednu informaciju drastično se skratilo - po najnovijim istraživanjima pažnja današnjih tinejdžera traje osam sekundi. 

Današnja industrija oglašavanja mora uvažiti ove promjene", poruka je predavanja Saše Savića na sarajevskoj Academy 387.

Pratite forum portala Radiosarajevo.ba - registrirajte se, komentirajte, predlažite teme! 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak