Bh. firme moraju koristiti društvene mreže
Jedna od najvećih (jednodnevnih) marketinških konferencija svijeta, Marketing Kingdom, otvorena je jutros u Sarajevu, što je prvi put da ova manifestacija stiže u Bosnu i Hercegovinu. U regiji je, prethodno, ocijenjena kao pravi ‘hit’.
Skup se dešava u organizaciji kompanije ThePWorld, čiji je direktor Kosta Petrov jutros pozdravio učesnike, ali i predavače – marketinške eksperte jakih brendova svijeta koji su došli u BiH podijeliti svoje trikove.
Prisutne su na otvorenju pozdravili i članovi Sarajevo Drum Orchestra, a predavači u Sarajevu stigli su iz Expedia, IBM, KLM, Unilever, BSkyB, Diageo, American Express, Novartis i Hewlett Packard
Promjena je nužna. I pozitivna
A, Sarajevo je
pozdravio i Peter Kroyer, predsjednik Uprave ASA grupacije.
Delphine Remy Boutang
Prva predavačica bila je Delphine Remy Boutang iz IBM-a, čija je teza bila „promjenom do napretka“. Kako
je ona istakla, sve do nedavno je marketinška online taktika bila: kako privući
ljude na web-site kompanije.
Važno je šta drugi govore o vašem brendu
No, danas više nije tako, danas je internet postao platforma za stvaranje odnosa, a najveći uspjeh imaju oni koji „puno osluškuju,
a ne puno pričaju“.
Podsjetila je na slučaj urednice BBC-a, čije je ime na Twitteru bilo @KateBBC i, nakon što je ova prešla da radi za drugu kuću, postavilo se pitanje čiji su 'followeri'? Da bi se ovo preduprijedilo, IBM – što savjetuje svima – svojim radnicima ne dopušta korištenje naziva kompanije u nadimku
Također, sa (brojnim) učesnicima je podijelila i to da je IBM prvo pristupio internoj edukaciji zaposlenika, kod kojih je stvarao naviku, ali i znanje kako da se koriste društvenim mrežama. U ovom dobu, IBM je na taj način postao brend koji omogućava kreiranje sadržaja, od strane njegovih uposlenika, a ne onaj koji želi nametnuti trend.
Česte reklame -
kontraproduktivne
Bossen je savjetovala firme da redovno mijenjaju sliku naslovnice na Facebooku, obavezno koriste Twitter i blogove, te, što je jako važno, stalno mjere svoj uticaj putem socijalnih medija
Nakon nje, vrlo zanimljivom
prezentacijom u koju je uključila i učesnike, govorila je čelnica B2B
(buisiness-to-business) marketinga KLM-a Annemieke Bossen. Ona je pozvala firme
„idemo biti socijalni“, te proanalizirala najbolje načine nastupa na različitim
socijalnim mrežama LinkedIn, Facebook, Twitter, Google+, Youtube, Pinterest.
Bossen je naznačila da se
najrjeđe treba reklamirati putem ovih medija, jer „to klijenti ne vole“.
U nastavku dana očekuju se
prezentacije Timothy Whitea iz Novartisa, Sebastiana Micozzija iz PepsiCo, Lillo
Buhnik iz Unilevera... posljednju na skupu će održati Justin Hannemann iz American
Expressa.
Zanimljivo je i da je, na jednom od velikih ekrana, postavljen veliki Twitter wall, na kojem se prikazuju tvitovi sa hashtagom (#) marketingkingdom. Među prvih pet tviteraša na skupu, nalazi se i portal Radiosarajevo.ba, inače jedan od medijskih sponzora.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.