Advertissimo koncert | Tuce i Dupanović: Ovaj put se poljubila sinergija filharmonije i advertisinga

0
D.S.

Prvi Advertissimo - koncert Sarajevske filharmonije za komunikacijsku industriju zakazan je za četvrtak, 16. januara u Narodnom pozorištu Sarajevo s početkom u 20 sati.

Za program koncerta odabrana su dva djela koja čine sam vrh klasične muzike: Koncert za klavir i orkestar br.1 u b-molu Petra Iljiča Čajkovskog u izvedbi izvsnog pijaniste Rubena Dalibaltayana i Simfonija br. 9 u e-molu, op. 95, poznatiju kao simfonija Iz Novog svijeta Antonína Dvořáka, pod dirigenstskom palicom maestra Ive Lipanovića.

Tim povodom za portal Radiosarajevo.ba govorili su Vedran Tuce, direktor Sarajevske filharmonije i Ekrem Dupanović, marketinški stručnjak, organizator koncerta te glavni i odgovorni urednik portala Media marketing.

KJKP Rad sankcioniše gradilište zbog prljavštine na saobraćajnici: Prijeti kazna do 6.000 KM

Prva violina za novu eru Sarajevske filharmonije

Radiosarajevo.ba: Možete li nam reći više o umjetničkom dijelu koncerta? Ko su izvođači i koji program će publika imati priliku čuti?

Tuce: Advertissimo koncert donosi nam dva remek djela umjetničke orkestarske muzike, u prvom dijelu klavirski koncert Čajkovskog, kojeg izvodi Ruben Dalibaltayan i u drugom dijelu Dvoržak deveta simfonija. Orkestrom će dirigovati Maestro Ivo Lipanović što obećava vrhunski doživljaj i najavljuje još jedan spektakularan koncert.

Održan novogodišnji koncert Sarajevske filharmonije: Publika uživala u nezaboravnom muzičkom ugođaju

Radiosarajevo.ba: Najavljen je novogodišnji koncert pod dirigentskom palicom Ive Lipanovića. Šta očekujete od njega kao budućeg šefa dirigenta Sarajevske filharmonije?

Tuce: Od naredne godine orkestar preuzima Maestro Ivo Lipanović kao novi Šef dirigent i on će dirigovati sljedeći novogodišnji koncert kao početak svog mandata. Maestro Lipanović je već dobro poznato lice Sarajevskoj filharmoniji i našoj publici pa očekujemo jednu posebnu godinu prepunu vrhunskih koncerata, ponajboljih solista, ali i muziku punu umjetničke strasti kakav zapravo i jeste Maestro Lipanović.

Radiosarajevo.ba: Solista Ruben Dalibaltayan ponovo se vraća na scenu. Kako biste opisali vašu dosadašnju saradnju s njim?

Tuce: Rubena znam već više od dvadeset godina i imao sam priliku lično nastupati s njim u mnogo navrata. Uvijek je zadovoljstvo imati takvog umjetnika na našoj sceni, a vjerujem da i Ruben posebno iščekuje nastupe u Sarajevu obzirom da je ovdje godinama živio i radio te ostavio iza sebe mnogobrojne klavirske pedagoge koji će još dugi niz godina prenositi to znanje na nove naraštaje.

Foto: Dž. K. / Radiosarajevo.ba: Vedran Tuce

Radiosarajevo.ba: Kako ste došli na ideju da dio prihoda od Advertissima usmjerite na kupovinu majstorske violine iz Cremone?

Tuce: Sarajevska filharmonija decenijama nije ulagala u obnovu instrumentarija i kad je došlo do ideje da se obnovi koncert za komunikacijsku industriju, otvorila se mogućnost da, kroz mnogobrojne klijente koji su naslonjeni na ovu industriju, pokušamo doprijeti do osjećaja društvene odgovornosti i pozvati te kompanije da nam se pridruže u nastojanjima da polako obnavljamo naš instrumentarij. Ova prva majstorska violina samo je početak jednog takvog projekta i nadamo se uskoro nastavku implementacije ove ideje.

Radiosarajevo.ba: Koje su daljnje aktivnosti planirane za obnovu instrumentarija Filharmonije, i na koji način publika može pružiti podršku ovoj inicijativi?

Tuce: Za ovu godinu kreirali smo jednu novu i posebnu vrstu pretplate kroz Gold i Silver Symphony Card, pretplatu za naše najbolje koncerte i kupovinom takve vrste abonomana, svaki naš posjetilac postaje zapravo član kluba prijatelja Sarajevske filharmonije i direktno utijee na podršku svim našim nastojanjima za poboljšanjem uslova i unaprijeđenjem rada. Ujedno, ova vrsta pretplate omogućava našim prijateljima neke posebne pogodnosti od rezervacije najboljih sjedišta u sali do upoznavanja i mogućnosti druženja s umjetnicima i mogućnosti da budu dio dešavanja "iza scene" na nekim probama.

Radiosarajevo.ba: Koliko je, prema vašem mišljenju, marketing važan u svijetu umjetnosti?

Tuce: Marketing je već decenijama neophodno sredstvo komunikacije u svakodnevnom životu, a posebno bitna karika u opstanku neprofitnih djelatnosti. Mislim da je kultura dobila značajnu prednost kroz razvoj digitalnog marketinga i moramo se truditi iskoristiti te mogućnosti do maksimalnih granica. Na vlastitom primjeru Sarajevske filharmonije ustanovili smo nove kanale marketinške komunikacije i već odavno svjedočimo ogromnom povećanju interesovanja za naše koncerte, mnogo veću i bržu prodaju karata te značajan uticaj na dolazak nove publike što je i naš primarni zadatak.

Advertissimo kao Advertising i Fortissimo

Radiosarajevo.ba: Kako je nastala ideja za saradnju između Media Marketinga i Sarajevske filharmonije?

Dupanović: Već duže vrijeme razmišljam o tome da Media Marketing krajem "stare" ili početkom nove poslovne godine okupi bosanskohercegovačku komunikacijsku industriju: agencije, oglašivače i medije da proslave uspjehe u prethodnoj i požele jedni drugima sve najbolje u novoj poslovnoj godini. Pošto je umjetnost snažan saveznik komunikacijske industrije odlučio sam se za koncert Sarajevske filharmonije. Nazvao sam direktora Sarajevske filharmonije, napravili smo sastanak i sve se dogovorili u pet minuta. Kako je umjetnost snažan saveznik komunikacijske industriije, tako je i komunikacijska industrija snažan saveznik umjetnosti. Ovdje, naravno, mislim na agencije i oglašivače koji mogu biti sponzori Sarajevske filharmonije.

Foto: Radiosarajevo.ba : Ekrem Dupanović

Radiosarajevo.ba: Na koji način se misije i filozofije Filharmonije i Media Marketinga međusobno dopunjuju?

Dupanović: Ako bismo se upuštali u detaljnije analize našli bismo 101 primjer gdje se dvije misije dopunjavaju. Ali ostanimo samo kod toga da su i umjetnost i komunikacija plod kreativnosti, da je stimulišu i izvlače iz nje ono najbolje. I oboje su u funkciji boljeg raspoloženja.

Radiosarajevo.ba: Kako, prema vašem mišljenju, umjetnost, a posebno klasična muzika, može doprinijeti svijetu marketinga i oglašavanja?

Dupanović: Gotovo svaki kreativac u komunikaciji se najbolje opušta uz klasičnu muziku. Stotine je djela koje će iz vas izvući zadnji atoim kreativnosti i stimulisati vas da stvarate velike ideje. Tu nema granica. Kada sjednem za računar da nešto radim, stavim slušalice i odvrnem klasiku do maksimuma, ja ulazim u svijet u kojem za mene nema granica. Svako muziku doživljava na svoj način. Kakav god da je, uživajte u muzici.

Radiosarajevo.ba: Naziv koncerta, Advertissimo, nosi posebnu simboliku. Možete li nam reći više o njegovom značenju i poruci?

Dupanović: Kum Advertissima je Bojan Hadžihalilović, legenda naše - i ne samo naše  - komunikacijske industrije, kreativni direktor agencije Fabrika. Ispričao sam mu šta namjeravam organizovati, a on je kazao: "Advertissimo! Ovaj put se poljubila sinergija filharmonije i advertisinga. Forte, fortissimo –  jako ili nikako!" Advertissimo kao Advertising i Fortissimo.

Radiosarajevo.ba: S obzirom na to da se u četvrtak održava prvi Advertissimo koncert, razmatrate li mogućnost da ovaj događaj postane tradicija?

Dupanović: Jedan, k’o nijedan. Naravno da ćemo koncert organizirati svake godine. Već sad smo odlučili da odmah poslije 16. januara svima koji su kupili karte za prvi koncert ponudimo mogućnost da zadrže ta mjesta narednih godina koliko god žele. Time im se želimo zahvaliti za lojalnost, a, s druge strane to znači da je koncert bio dobar, da im se dopao. Uz sjajan orkestar Sarajevske filharmonije, maestra Ivu Lipanovića i pijanistu Rubena Dalibaltayana, zadovoljstvo u publici neće nedostajati.

Ulaznice za sebe, svoje saradnike i klijente (ili agenciju) možete rezervisati na linku OVDJE.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak