Josip Dujmović: Zašto neću biti lik iz crtića

Radiosarajevo.ba
Josip Dujmović: Zašto neću biti lik iz crtića

Piše: Josip Dujmović, kreator Facebook grupe Zašto neću biti lik iz crtića

Najnovija FB pomama stigla je, kažu, odnekuda iz bijelog svijeta. Ideja da se neko vrijeme odreknemo svojih likova i postanemo junaci crtanih filmova, jer, eto, 'tako ćemo se prisjetiti svojeg sretnijeg doba', na prvu mi je zvučala simpatično, duhovito.

Sve dok mi nije došlo u glavu: neko od mene (opet!) traži da budem bezličan, anoniman, nestvaran, virtualan, da budem jedan od stotina mikija mausa, garfilda, simpsona...

E, neću, bogme!! Moja vlada bi htjela da sam bezličan i anoniman; internetska prijateljstva nam postaju virtualna; lajkamo umjesto da PROGOVORIMO; šaljemo smajlije umjesto da se grohotom smijemo.

Ako baš hoćemo da se 'prisjetimo sretnijeg doba' i da ne gledamo svoje i tuđe natmurene face, hajde, uradite ono što sam ja (priznajem: baš slučajno) učinio prije petnaestak dana. Postavimo kao SVOJ PROFIL slike kada smo bili bebe ili sasvim mala djeca.

TO je doba naše nevinosti u srcu i duši, doba kada smo bili samo znatiželjni a ne i pakosni, kada smo bili razdragani a ne i proračunati, kada smo davali i ako nam ne treba usluga, kada su nas voljeli zbog nas a ne zbog toga ko smo i šta smo, kada smo mi davali puse jer su svi oko nas bili sretni zbog njih...

Zato, neću biti lik iz crtića. Hoću biti ja. I ovom vas slikom podsjetiti da nekada nisam, baš kao ni vi, bio ni pakostan, ni sebičan, ni zavidan, ni prijetvoran. Dok nisam počeo odrastati.

P. S.
Pričao bih ja sada i o razlici 'kako se brzo i masovno prihvaćaju ideje koje ništa neće promijeniti' i, s druge strane, kako godinama ostajemo gluhi na pozive da iz našeg stvarnog života izbrišemo silne mikije mause, gafilde i simpsone koji nam kroje sudbinu, ali je to glupa i bespredmetna priča.
facebook.com/radiosarajevo.ba

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak