Predstava: 4 Sola - MESS

Radiosarajevo.ba
Predstava: 4 Sola - MESS

DOLLY
Trajanje: 25 minuta

Od 1959. godine prodato je više od 700 miliona Barbie lutaka. U svijetu se svake sekunde prodaju dvije Barbie lutke. Barbie je mršava, vitka, samouvjerena, sretna, kompletna. Ona je astronaut, kaubojka, veterinarka, direktorica, disko kraljica, ambasador UNICEF-a, medicinska sestra, balerina, jahačica, zaštitnica životinja, teniserka, profesionalna plivačica, amaterska plivačica, skijašica. Ova savršena, nasmijana igračka utjecala je na formiranje opće predodžbe o ženskom tijelu. Uzevši ova zapažanja kao početnu tačku, plesni komad Dolly se zapravo bavi automatizmom. Tijelom se upravlja izvana, tijelo je iznajmljeno, osoba u njemu ga ne posjeduje. Ona se tek može prepustiti prilikama koje je tjeraju da bude ukras i postane predmet. Dolly istražuje mehanički metod nastanjivanja tijela, proces kojim meso postaje alat, a djela nametnutni postupci.

Koreografija i izvedba:
GIORGIA NARDIN

Zvuk:
TOMMASO MARCHIOR

Dizajn svjetla:
MATTEO FANTONI

Fotografija:
STEFANO BARAGA

GUT GIFT
Trajanje: 25 minuta

Osvojivši Equilibrio nagradu za izvedbu u Rimu 2013. godine, Francesca Foscarini pozvala je Yasmeen Godder da za nju kreira solo. Prihvativši ovaj poziv, Godder je odlučila početi sa već postavljenom sekvencom performativnih i fizičkih procesa koji nužno ne proizilaze iz Franceskinog tijela i psihe te iskoristiti nastavak da predoči sebe kao izvođačicu. U sklopu tog traganja za ličnim procesom, služeći se poznatim izričajem, koreografija se poigrava sa ogoljavanjem jedne društveno osviještene ličnosti kako bi razotkrila prvobitne, instinktivne i animalističke porive. Ove dvije vučne sile u ovom djelu nas obmanjuju poigravajući se načinima na koje vidimo ono što je autentično i stvarno u ovom istraživanju. Da li je postupak vađenja utrobe svom životinjskom pandanu način da se pristupi jednom sasvim drugom nivou svijesti? Ili je to puko fizičko istraživanje koje nastoji izazvati posebnu reakciju kod publike? Na koji način oko publike pospješuje, hrani, obustavlja ili promovira ove različite promjene i transforamcije njenog tijela i psihe? I kako ova posebna performativna poezija prikazuje ženske stereotipe – od onog hipersenzitivnog i emotivno nabijenog do onog iskonskog i organskog?

Koreografija:
YASMEEN GODDER

Kreacija i izvedba:
FRANCESCA FOSCARINI

Dramaturgija:
ITZIK GIULI

Savjetnik pri istraživanju:
DALIA CHAIMSKY

Muzika:
HAJASCH

Dizajn zvuka:
TOMER ROSENTHAL

Dizajn svjetla:
ROCCO GIANSANTE

Tehnička podrška:
MATTEO FANTONI

Kostimi:
MICHAL BASSAD

Slike i video zapis:
MATTEO MAFFESANTI

Fotografija:
ITZIK GIULI

 

ON THE OTHER HAND
Trajanje: 25 minuta

Druga priča. Opet, nadalje i s druge strane. Ako ti pokažem šta imam u jednoj ruci, šta misliš da imam u drugoj? Na sceni, jedna žena i sve žene svijeta. U drugu ruku kao refleksija, promišljanje i prilika za reakciju, kao potraga za osobnošću i jedinstvenošću, ali i prilika za povezivanje i dijalog i dijeljenje. Tijelo na sceni skicira slike iscrtavajući prostor uz reakciju na uvjete koje svijet nameće. Priča jedne žene. Priča satkana od pokreta. Zdanje od slika u pokretu, u stalnoj preobrazbi. Solo U drugu ruku nastao je nakon sola Mousing, izedbe osmišljene za koreansku plesačicu Jin Yeob Cha. U drugu ruku predstavlja utjecaj i posljedicu sola Mousing, ali istovremeno predstavlja i njegovo ponovno promišljanje, njegov odraz i refleks. Ovaj solo može se uzeti kao poređenje i predstavlja mogućnost dijaloga u interpretaciji i provođenju iste koreografske namjere.

Koreografija i izvedba:
LUISA CORTESI

Dizajn svjetla:
MARIO MAMBRO

Fotografija:
ELISA GIANNI

Produkcija:
ANGHIARI DANCE HUB

SUL PUNTO
Trajanje: 17 minuta

Sul punto Claudije Catarzi ispituje onaj sloj koji se nalazi između svjesnog i nesvjesnog, između jave i sna, sloj u kojem prepuštamo kontrolu nad svojim tijelom, a i nad svojim umom. Claudia Catarzi razvija jednu iznimno veliku raznovrsnost pokreta, poza i gestikulacija koje uspostavljaju dijalog sa publikom. U izvedbi vlada jedna prekrasna ravnoteža između tišine i pokreta. Ta tišina omogućava publici da se sinhronizuje. Tu i tamo čuje se poneki zvuk škljocnja i na jedan minimalistički način akustično prekida tišinu.

Koreografija i izvedba:
CLAUDIA CATARZI

Fotografija:
PAOLO PORTO

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak