Stogodišnjica puna slatkih iznenađenja
Dobro je poznato da je čokolada globalno omiljeni slatkiš i da podstiče hormon sreće, a brend Najljepše želje upravo to i radi – već stotinu godina, vrlo uspješno usrećuje mnogobrojne generacije ukusnim i kvalitetnim čokoladnim okusima i desertima.
Povodom jubileja i proslave cijelog stoljeća postojanja Atlantik Štarka, kampanjom "Punim srcem za novih sto", Najljepše želje najavljuju godinu punu neodoljivih iznenađenja, ali i nastavak proizvodnje legendarnih i inovativnih proizvoda, sa željom da ispuni očekivanja svojih vjernih potrošača.
Promotivno lice nove kampanje je predstavnica mlađe generacije, popularna glumica Anđela Jovanović, koja je jedna od onih koji su odrasli na najukusnijim i svima omiljenim čokoladama, a koja – baš kao što Najljepše želje ističu u novoj kampanji – sve što radi, radi iskreno i punim srcem.
Bećiragić nakon poraza od Hrvatske: "Razlika od 13 koševa ništa ne znači u ludnici u Skenderiji"
Da bi se u nesvakidašnjem TV spotu i zvukom dočarale emocije koje Najljepše želje nose sa sobom, kao i slavljenički duh, pobrinuo se čuveni Vasil Hadžimanov, dok je režija TV spota pripala nagrađivanom Miši Terziću.
Zahvaljujući konstantnim inovacijama koje tvrtka provodi, ali i prošlogodišnjem ulaganju od 8,6 miliona eura u novu tehnologiju, Najljepše želje su u slavljeničku godinu ušle osvježenih pakovanja i spremne da, i u sljedećem stoljeću, nastave činiti srećnima vjerne potrošače na sebi svojstven način – najfinijom čokoladom punom ljubavi.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.