Sok od narandže izgubio na popularnosti, niko ga ne kupuje

Radiosarajevo.ba
Sok od narandže izgubio na popularnosti, niko ga ne kupuje

Maloprodaja soka od narandže u SAD je pala na historijski minimum, jer je taj nekad veoma popularan jutarnji napitak izgubio privlačnost među kupcima, piše Tanjug.

Amerikanci su za četiri sedmice, zaključno sa 2. augustom, kupili 34,96 miliona galona (1 američki galon je 3,78 litara) soka, što je 9,2 posto manje nego u istom periodu prošle godine, pokazali su podaci analitičke agencije Nilsen.

Ta količina je najniža od kada se prate podaci, od januara 2002. godine.

Maloprodaja soka od narandže dostigla je ovogodišnji maksimum od 48,63 miliona galona 18. januara, jer su zbog hladne zime Amerikanci kupovali mnogo tog napitka bogatog vitaminom C. Međutim, od tog momenta prodaja je bila u neprekidnom padu, navodi Nilsen.

Prema mišljenju stručnjaka, sve veći udio na tržištu zauzimaju energetska pića i razni egzotični sokovi. Pored toga, na pad popularnosti đusa uticala je i visoka cijena. Cijena galona soka je 2. augusta dostigla novi rekord od 6,44 dolara, što je 4,1 posto više nego godinu dana ranije.

Rast cijene je, između ostalog, uslovljen najnižim rodom narandži na Floridi u posljednjih 29 godina zbog bakterija koje izazivaju opadanje plodova sa drveta prije nego što sazru. Pri tome analitičari očekuju dalje pogoršanje situacije u sljedećoj poljoprivrednoj godini, koja počinje 1. oktobra.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak