Samouvjerene žene mogu mijenjati svijet
Samouvjerene žene mogu mijenjati svijet - moto je promocije koja je održana u Sarajevu u organizaciji kompanije Tupperware.
Projekat pod nazivom "Snaga povjerenja – prosvijetli, educiraj, osnaži" ima za cilj pružiti mogućnost ženama širom svijeta da uče od drugih žena, te ih inspirisati na promjene i ohrabriti da pronađu sopstveni izvor samopouzdanja.
Vodeća kompanija na području direktne prodaje u svijetu, svoju mrežu ima u preko 100 zemalja. Princip prodaje kroz kućne demonstracije proizvoda započeo je 1948, i on postaje jedan od glavnih poslovnih principa kompanije kroz koji su desetine hiljada žena i muškaraca širom svijeta pronašli svoje zaposlenje.
"Čvrsto vjerujemo da samouvjerene žene mogu promijeniti svijet i služiti jedna drugoj kao inspiracija za promjene. Stoga nam je iznimno drago što smo projekat predstavili u Bosni i Hercegovini, jer bh. žene želimo inspirisati na poslovne poduhvate i pružiti im priliku da primjene savjete kako kombinirati poslovni i privatni uspjeh u svom životu", izjavila je Danijela Kanaet, komercijalna direktorica kompanije Tupperware za jugoistočnu Europu.
Prezentacija u Sarajevu je početak predstavljanja projekta u Bosni i Hercegovini. „Želja nam je predstaviti projekat i u drugim gradovima i pružiti ženama širom države jednake šanse za uspjeh“, zaključila je Kanaet.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.