Push-up bikini za djevojčice promašaj godine

Radiosarajevo.ba
Push-up bikini za djevojčice promašaj godine

Bikini za djevojčice firme Abercrombie&Fitch proglašen je za najveći marketinški promašaj godine, objavljeno je na internet stranici Daily Finance.

Američki proizvodač odjeće za mlade lansirao je dječiju liniju kupaćih kostima Ashley sa grudnjakom povećanog obima, a namijenjen je djevojčicama od 8 do 14 godina. Nakon što je dobila brojne primjedbe roditelja i pedijatara, kompanija je izmijenila preporučen uzrast na 12-14 godina.

 

Na drugom mjestu na listi marketinških promašaja našao se servis za prodaju DVD disketa kompanije Netflix pod nazivom Quickster. Kompanija Netflix, koja se u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi bavi onlajn-slanjem popularnih filmova i poštanskom dostavom DVD disketa, podijelila je ta dva servisa, izazvavši oštru kritiku korisnika.

Na trećoj poziciji rejtinga obreli su se električni automobili Chevrolet Volt kompanije General Motors. Iako je kompanija ubrzala plasman električnih vozila za pola godine, u prvom mjesecu je uspjela da proda samo 125 ovih automobila.

Preostala mjesta na listi marketinskih promašaja zauzeli su telefon HTC Status sa specijalnim tasterom Share za korištenje Facebooka, tablet PlayBook kompanije RIM, novi Fiat 500 i Disneyev 3D-film Marsu su potrebne mame.

 

Na sajtu Daily Finance je ranije objavljena lista 25 najvećih promašaja u historiji marketinga, a među njima su se našli energetsko piće nazvano Kokain, muška kolonska voda Harley Davidson, jogurt Cosmopolitan i gotova jela pod brendom Colgate, te flaširana foda za kuce i mace Žedno kuče!.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak