Da li će 'nestati' Tupperware? Kompanija pred gašenjem, jedan od velikih problema - navike omladine
Kompanija Tupperware najavljuje mogućnost zatvaranja brenda i gašenja poslovanja, jer su mu u samo godinu dana dionice pale za 90 posto. Postoje od početka četrdesetih godina prošloga stoljeća te su jedno od nezamjenjivih imena u svijetu kuhanja i čuvanja hrane.
Jedan od razloga je i taj što ne uspijevaju privući mlađe kupce. Prije par dana objavili su kako postoji 'značajna sumnja' u nastavak poslovanja.
Posljednjih godina kompanija se bori za utjecaj na tržištu, no sve je više sličnih kompanija radi kojih je poslovanje otežano. Objavljeno je da rade reviziju poslovanja te razmatraju radnu snagu i portfelj nekretnina kao opcije za smanjenje troškova.
Pobjednička utakmica, ali najvažniji trenutak dogodio se izvan terena: BiH i Hrvatska u jednoj slici
"Tupperware mijenja način poslovanja te današnji dan označava kritičan korak u rješavanju našeg položaja kapitala i likvidnosti", istaknuo je Izvršni direktor Miguel Fernandez, objavio je Daily Mail.
Ovu tzv. "revoluciju u kuhinji" uveo je 1942. Earl Tupper, kad je razvio svoju prvu posudu u obliku zvona. Kolekcija je predstavljena 1946. godine te ubrzo postala hit među domaćicama jer je time omogućeno skladištenje hrane, čime ona duže ostaje svježa.
Proizvodi su se tradicionalno prodavali na 'Tupperware zabavama' populariziranim tokom 1950-ih. Tupperware uključuje proizvode za pripremu, skladištenje i posluživanje za kuhinju i dom, prenosi 24sata.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.