Nutella Unica: Svi pričaju o fantastičnom marketinškom potezu Ferrera
U suradnji s agencijom Ogilvy Italija, Ferrero je napravio fantastičnu marketinšku kampanju o kojoj se priča na Apeninima.
Naime, za italijansko tržište napravljeno sedam miliona pakovanja namaza Nutella Unica s jedinstvenom etiketom za svaki primjerak.
To nije sve, svaka bočica dobila je svoj ID-kod tako da svaki kupac ima, u pravom smislu riječi, "svoju jedinstvenu Nutellu".
Akcija je naišla na sjajnu reakciju kupaca. Serija od sedam miliona pakovanja rasprodata je za mjesec dana, a sada Nutella planira sličan projekt u regiji EMEA koji uključuje Europu, Afriku i Bliski istok. Prva zemlja koja će, nakon Italije, dobiti Nutellu Unicu bit će Francuska.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.