Kako izbjeći zamke rada od kuće?

Radiosarajevo.ba
Kako izbjeći zamke rada od kuće?


S neprestanim razvojem tehnologije, pristupom društvenim mrežama i drugim oblicima saradnje, sve je više ljudi koji rade iz topline svog doma. Iako ovakav način rada svakako donosi značajne prednosti i različite uštede, pun je zamki koje bi trebalo izbjeći, a četiri među njima su najčešće:

Nemogućnost koncentracije

Nije lako biti fokusiran na posao kad vam toliko toga odvlači pažnju jer ste, naprosto, u svom kućnom ambijentu u kojem ste naučili raditi druge stvari.  

Idealno bi bilo pronaći mjesto u kući koje će biti namijenjeno isključivo za rad. Najmanje što možete učiniti je odvojiti jedan kutak u sobi samo za rad tako da samim odlaženjem prema tom prostoru signalizirate vašem mozgu da je vrijeme da se ozbiljno primite posla. Ako s vremena na vrijeme osjetite da stojite na mjestu, pokušajte promijeniti svoju sredinu radeći u kafiću sat vremena ili se jednostavno prošećite.

Gube se granice

Kada radite od kuće, ukućani i svi drugi ljudi u vašem životu ne shvataju vaš radni raspored dovoljno ozbiljno, a od vas se očekuje da budete dostupni ili da obavite sitne dnevne poslove pored svojih radnih obaveza.

To ne znači da ne biste trebali iskoristiti prednost fleksibilnosti koja dolazi od rada od kuće, ali trebali biste misliti o tome kako se lako može dogoditi da vam vrijeme prođe u drugim stvarima. Samo zato što radite od kuće ne znači da je vaš posao manje stvaran od poslova koji se obavljaju u nekoj kancelariji. Ključno je poštovati svoje vrijeme i svoj raspored.

Previše radite

Posao koji radite kod kuće jednostavno ne prestaje, kompjuter se ne gasi i ne postoji odlazak s radnog mjesta, što čini da je radni dan često duži nego što bi bio da radite u kancelariji.

Kod većine poslova, uvijek će biti još više zadatka koji se moraju obaviti. To znači da morate uvesti određena pravila i biti disciplinirani oko postavljanja granice između posla i ličnog života.

Osjećaj izolovanosti

Fizička razdvojenost od kolega i manjak žive komunikacije u toku dana neizbježno donosi osjećaj izoliranosti. Mnogi ljudi nisu svjesni koliko im nedostaje svakodnevna socijalna interakcija u uredu do trenutka kad nje više nema.

Pokušajte u svoj raspored uvesti sastanke uz ručak ili doručak. Komunicirajte svakodnevno s kolegama preko društvenih mreža, to je bar lako, a kad god je moguće, komunicirajte i preko telefona ili Skypea.

  

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak