Kako brendirati Hercegovinu?

Radiosarajevo.ba
Kako brendirati Hercegovinu?

Posljednjih godina bilježi se značajan napredak u iskorištavanju turističkog potencijala Bosne i Hercegovine, no da bi se napravio odlučan iskorak potrebno je snažnije uključivanje države u turistički sektor, istaknuto je okruglom stolu "Hercegovina kao brand", održanom na mostarskom Sajmu gospodarstva, prenosi Fena.

Na okruglom stolu održanom u organizaciji Regionalne razvojne agencije za Hercegovinu (REDAH) sudjelovali su marketinški stručnjaci, povjesničari i turistički djelatnici, te predstavnici vladinih institucija.

Sudionici okruglog stola složili su se kako je nezaobilazan segment turizma i turističke ponude brand, odnosno brandiranje, po kojem su određene države ili regije poznate u svijetu.

Po riječima povjesničara Radoslava Dodiga, četiri su kategorije znamenitosti na temelju kojih se treba bazirati brandiranje Hercegovine: prirodne ljepote, zatim kulturna baština, gastronomija te poznati Hercegovci.

Sveučilišni profesor Božo Skoko, moderator okruglog stola, naglasio je kako se prije no što stranom turisti ponudimo hercegovački brand, moramo taj isti brand približiti domaćem čovjeku.

"Prva faza brandiranja podrazumijeva da moramo osvijestiti domaće ljude za upravo taj hercegovački identitet, jer veliki broj tih potencijala ljudi ne poznaju. Ne možemo drugima ponuditi svoj vlastiti identitet ako ga mi sami ne živimo i ne slavimo", kazao je Skoko.

Istaknuto je kako Hercegovina ima itekako što za ponuditi stranom gostu, ali nužno je poraditi na nekim osnovnim preduvjetima za razvoj turizma, kao što je npr. prometna infrastruktura.

Direktor REDAH-a Ivan Jurilj naglasio je kako je na prostoru Hercegovine u suradnji s Federalnim ministarstvom turizma u posljednje vrijeme pokrenuto više značajnih turističkih projekata, no za daljnji razvoj ovoga segmenta gospodarstva bit će potrebno značajnije uključivanje države.

"Država je sam po sebi dosta nefunkcionalna, a turizam ne prepoznaje administraciju, turizam ne prepoznaje granice. U tom segmentu država bi morala biti puno fleksibilnija i otvorenija", zaključio je Jurilj.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak