Jesmo li opterećeni potpuno nevažnim stvarima?
Radiosarajevo.ba
Posljednja reklamna kampanja za podizanje svijesti o raku dojke i važnosti njegovog ranog otkrivanja, postavljena na bilbordima i plakatima u Singapuru, dobar je primjer kako kampanje koje se tiču ozbiljnih stvari mogu biti istovremeno i inteligentne, i zaigrane i kreativne.
Ilustrator Andy Yang Soo je za singapursku Fondaciju za borbu protiv raka dojke na ženskim tijelima iscrtao „probleme“ koji muče žene svih doba: loša frizura, bubuljica ili potencijalno prevelika stražnjica.
Kampanja pod sloganom Are you obsessed with the right things? pogađa u sridu, ali se čini kao kap u moru svakodnevnih kampanja koje provode modni i ženski časopisi da situaciju prikažu obrnutom, a nevažno važnim.
radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.