Japanci plaćaju ženama da nose reklame na bedrima
Japanska reklamna agencija razvila je unikatni oblik privlačenja pažnje muškog dijela stanovnika Tokija korištenjem ženskih bedara kao živih billboarda.
Teško je doći do kupaca u japanskom megapolisu zbog velikog
broja billboarda, nenoskih znakova i ogromnih televizijskih ekrana koji emituju
reklame. Tako je agencija WIT odlučila stavljati reklame na „mjesta“ u koja će
muškarci rado gledati.
„To je apsolutno perfektno mjesto za staviti reklamu jermuškarci jedva čekaju da ga pogledaju, a djevojkama je OK da ga otkrivaju“,
rekao je Hidenori Atskumi, direktor WIT-a.
Ova metoda oglašavanja privremenim tetovažama proizvoda ili
logoa kompanija postaje sve popularnija. Do sada se 3.000 žena prijavilo za reklamiranje, piše Dailymail.co.uk.
Djevojke ih mogu nositi kako žele, ali WIT savjetuje da nose
kratke suknje i duge čarape da bi privukle pažnju na reklamu.
One na taj način mogu zaraditi do 65 funti (148 KM) dnevno.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.