Istraživanje: Seks prodaje, ali samo skupe stvari

Radiosarajevo.ba
Istraživanje: Seks prodaje, ali samo skupe stvari

Mnoge žene se žale zbog konstantnog prisustva seksualnih prizora u reklamama, posebno zbog seksualizacije žena sa ciljem da se proda neki proizvod. Međutim, novo istraživanje pokazalo je da iako žene negativno reaguju na ovakve prizore, njihov stav se ublažava kada su u pitanju luksuzni proizvodi, javlja Daily Mail.

Ovo je zbog toga što žene skupe proizvode vide kao nešto što je dizajnirano za elitu i uopšte im ne smeta kada se seks koristi kako bi se reklamirali rijetki i glamurozni proizvodi zato što oni oslikavaju njihove generalne poglede na seks.

Studija, koju je sproveo Univerzitet u Minnessoti, tvrdi da su sa evolutivne tačke, žene oduvijek posmatrale seks kao nešto što treba prikazati posebnim i rijetkim i izuzetno vrijednim.

"Žene uglavnom iskazuju negativan stav prema seksualnim prizorima, a seksualna ekonomija zna zašto. Korištenje seksualnih prizora je protiv ženskih interesa i koje seks žele da prikažu kao nešto rijetko, specijalno i dragocjeno", tvrdi psihologinja Kathleen Vohs.

Ona i njene kolege pretpostavili su da će ženski negativni stavovi biti ublaženi ukoliko se seks predstavlja kao nešto izuzetno vrijedno.

Tokom njihovih testova, žene koje su gledale seksualne prizore povezane sa jeftinim proizvodima reagovale su znatno negativnije na reklamu nego one koje su gledale identičnu reklamu, samo sa skupljim proizvodom u njoj, prenosi B92.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak