Ucjenom do popusta u hotelu
Jedna od najpopularnijih internetskih stranica za promociju putovanja TripAdvisor, primila je pritužbe od osamdesetak hotela i prenočišta da ih korisnici ovog sajta ucjenjuju.
Naime, na ovoj stranici nalazi se veliki broj recenzija koje su pisali sami korisnici, u kojima iz prve ruke govore o kvalitetu usluga pojedinog hotela, prenočišta, restorana...
Vlasnici hotela se tuže da im neki gosti odmah na početku traže 50 posto popusta ili neke dodatne usluge kako na TripAdvisoru ne bi napisali lošu recenziju i optužili hotele za trovanje hranom i krađu stvari koju im navodno nisu kompenzirali, piše The Telegraph, prenosi Dnevnik.hr.
U TripAdvisoru kažu kako su takve prijetnje 'strogo protiv njihovih pravila, a možda su i ilegalne'. Oni pozivaju sve vlasnike hotela koji imaju problema s ucjenjivanjem gostiju da ih kontaktiraju kako bi njihovi zaposlenici mogli provesti istragu.
Martin Couchman iz British Hospitality Associationa kaže da prije TripAdvisora i sličnih internetskih stranica gosti nisu imali nikakvu mogućnost sankcionirati, odnosno ucjenjivati hotele, a danas jednostavno mogu reći da im daju neku uslugu ili popust, inače će ih iskritizirati na internetu, prenosi Dnevnik.hr.
U Telegraphu dodaju da Advertising Standards Authority (ASA) trenutno istražuje TripAdvisor zbog brojnih pritužbi vlasnika hotela koji se žale na lažne kritike koje se o njima pišu na toj stranici što direktno utječe na njihovo poslovanje.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.