U Japanu djeluju agencije za izvinjavanje: Može i plač tokom isprike, ali se plaća više

Radiosarajevo.ba
U Japanu djeluju agencije za izvinjavanje: Može i plač tokom isprike, ali se plaća više

Izviniti se nije jednostavno, jer taj čin podrazumijeva priznanje krivice, preuzimanje odgovornosti, pa i pristanak na sramotu i druge posljedice. Izvinjenje može postati i prava noćna mora kada druga strana ne želi da ga usliši, piše Oddity Central.

Građani Japana, međutim, sada imaju mogućnost da svu tu neprijatnost i stres u cjelini izbjegnu. Naime, u posljednjih sedam godina djeluju zastupništva za izvinjavanje – firme čija se usluga sastoji u tome da za određenu novčanu naknadu preuzmu na sebe obavezu da se u korist klijenta izvini osobama kojima je on nanio materijalnu štetu, fizičku ili emotivnu povredu.

Pritom, one se ne ustručavaju od lažnog predstavljanja. Tako agencija "Yokohama Benriya Natchan" na svom siteu otvoreno nudi potencijalnim klijentima da se izvini u njihovo ime, ili u ime njihove porodice, prijatelja i firme, tako što će nekog od svojih službenika drugoj strani predstaviti kao člana porodice klijenta ili kao radnika klijentove kompanije.

Ova agencija garantira da će se izviniti upravo onako kako se unaprijed dogovori s klijentom i da će zasigurno ublažiti gnjev strane kojoj se izvinjenje upućuje. Obećava i da će njen službenik plakati dok se izvinjava ako se to od njega traži!

Agencija je čak navela i svoju definiciju i klasifikaciju izvinjenja. 

"Izvinjenje je čin kojim se priznaje sopstvena greška i traži oproštaj", navode oni i ističu da se izvinjenja mogu podijeliti na iskrena i strateška, na ona koje daje pojedinac, grupa ili država.

Kompanija "Igapuro agenti" nudi konsultacije i uslugu izvinjenja 24 sata dnevno, sedam dana u sedmici i čak poziva zainteresirane građane na obuku u izvinjavanju. Izradili su i priručnik prema kojem njeni stručnjaci za etiketu drže časove iz pristojnog i uvjerljivog izvinjavanja u različitim situacijama.

Ova firma u ponudi ima i uslugu izvinjenja telefonom ili faksom po cijeni od 80 eura ili više, zavisno od sadržaja i dužine teksta, dok usluga na terenu, kao što je verbalna i psihološka podrška klijentu prilikom sastanka na kojem treba da se izvini, košta 160 eura ili više, u zavisnosti od vremena koje zamjenik ili konsultant za izvinjenja provede na terenu.

Ako doda još nešto novca, klijent stječe mogućnost da utječe i na druge detalje u vezi s izvinjenjem, kao što je odijelo koje će profesionalni zamjenik za izvinjenje nositi prilikom sastanka.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak