Reklama muškarca i žene postala hit zbog proste optičke varke
Neckermann je u Nizozemskoj nedavno objavio marketinški poster za promociju posebne blagdanske ponude, no fotografija je na prvi pogled mnogima izgledala prosto.
Muškarac na slici zbog nespretnog položaja ruke na prvu mnogima izgleda kao da zadovoljava ženu, što je bilo dovoljno da reklama postane viralna. I dok je mnoge nasmijala, neki su zaključili da je Neckermann takvu optičku iluziju napravio namjerno.
"Znali su što rade", komentirao je jedan korisnik Reddita.
"Morao sam pogledati dva puta tako da su nešto napravili dobro", dodao je drugi.
Inače, Neckermannov je sestrinski brend Thomas Cook, koji je nedavno također privukao pažnju sasvim slučajno. No ,oni su brzo shvatili da njihova poruka na vratima aviona "I Love Cook's Club" izgleda malo drugačije kad su vrata otvorena, prenosi Index.hr
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.