Parodija na fotošopirane reklame: Svako može biti lice sa naslovnice

Radiosarajevo.ba
Parodija na fotošopirane reklame: Svako može biti lice sa naslovnice

Kako bi dokazala koliko obmanjujuće mogu biti fotografije koje plasira moda i modni časopisi, jedna studentica fotografije je odlučila da kreira sopstvenu fotošop kampanju.

Anna Hill, studentica Univerziteta u Karolini je uradila četiri autoportreta za svoj završni rad “Beauty is Only Pixel Deep” koji pokazuje koliko zapravo daleko ide digitalno uređivanje.

“Mislila sam da bi bilo zabavno stvoriti parodiju na reklame koje su pretjerano fotošopirane”, izjavila je ova dvadesetčetvorogodišnjakinja za Huffington post i dodala: "Toliko manipulišu fotografijama, da bi bilo bolje da reklamiraju fotošop nego proizvode koje zapravo žele da prodaju."

Anna je sa četrnaest godina počela da koristi fotošop i postala je toliko vješta da može tačno odmah da otkrije gde je koja slika prepravljena.

"Mislim da ljude svakodnevno treba podsjećati da svi ti predivni modeli nisu stvarni. Bez šminke i fotošopa ne izgledaju mnogo bolje od nas", rekla je za Yahoo.

Međutim, čak i neko ko je u potpunosti svjestan uloge fotošopa u oglašavanju može da se zbuni i izmjenjenu fotografiju doživi kao stvarnu.

"Kad sam počela da eksperimentišem sa fotografijama, zaključila sam, vrativši se na originalnu fotografiju, da izgleda potpuno pogrešno i pomalo odvratno. To me je podsjetilo koliko su reklame izvrnule moju percepciju stvarnosti."

Inspiracija za Anninu kampanju je proizašla iz reklamnih kampanji za maskare.

“U reklamama za maskare, ženama se obećavaju trepavice koje će biti pedeset posto duže,a većina kompanija zapravo ni ne koristi svoj proizvod u oglašavanju već digitalno uvećaju trepavice.”

“Ja sam iskoristila tu ideju za serum koji produžava noge za pedeset posto” piše B92.net.


Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak