Parodija na fotošopirane reklame: Svako može biti lice sa naslovnice
Kako bi dokazala koliko obmanjujuće mogu biti fotografije koje plasira moda i modni časopisi, jedna studentica fotografije je odlučila da kreira sopstvenu fotošop kampanju.
Anna Hill, studentica Univerziteta u Karolini je uradila
četiri autoportreta za svoj završni rad “Beauty is Only Pixel Deep” koji
pokazuje koliko zapravo daleko ide digitalno uređivanje.
“Mislila sam da bi bilo zabavno stvoriti parodiju na reklame
koje su pretjerano fotošopirane”, izjavila je ova dvadesetčetvorogodišnjakinja
za Huffington post i dodala: "Toliko manipulišu fotografijama, da bi bilo
bolje da reklamiraju fotošop nego proizvode koje zapravo žele da prodaju."
Anna je sa četrnaest godina počela da koristi fotošop i
postala je toliko vješta da može tačno odmah da otkrije gde je koja slika
prepravljena.
"Mislim da ljude svakodnevno treba podsjećati da svi ti
predivni modeli nisu stvarni. Bez šminke i fotošopa ne izgledaju mnogo bolje od
nas", rekla je za Yahoo.
Međutim, čak i neko ko je u potpunosti svjestan uloge
fotošopa u oglašavanju može da se zbuni i izmjenjenu fotografiju doživi kao
stvarnu.
"Kad sam počela da eksperimentišem sa fotografijama,
zaključila sam, vrativši se na originalnu fotografiju, da izgleda potpuno
pogrešno i pomalo odvratno. To me je podsjetilo koliko su reklame izvrnule moju
percepciju stvarnosti."
Inspiracija za Anninu kampanju je proizašla iz reklamnih
kampanji za maskare.
“U reklamama za maskare, ženama se obećavaju trepavice koje
će biti pedeset posto duže,a većina kompanija zapravo ni ne koristi svoj
proizvod u oglašavanju već digitalno uvećaju trepavice.”
“Ja sam iskoristila tu ideju za serum koji produžava noge za
pedeset posto” piše B92.net.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.