Ovo će vas iznenaditi: Otkrijte šta se krije iza jednog od najprepoznatljivijih logotipa na svijetu
Ako ste ikada igrali igru pogađanja logotipa, vjerovatno ste odmah prepoznali Vansov logo, no možda ste propustili jednu zanimljivu dimenziju koju ovaj brend skriva.
Američki brend odjeće Vans postoji skoro 60 godina, otkako je osnovan 1966. godine – osjećate li se sada starije? Stoga nije iznenađujuće što je njihov logo široko prepoznat širom svijeta, uz logotipe kao što su Apple, Disney i Facebook.
Međutim, neki obožavaoci brenda počeli su gledati na logo sa drugačijim očima i vjeruju da on nije toliko jednostavan kao što se na prvi pogled čini.
'Mi smo sada prepušteni Bogu': Jeftini izvoz za Srbiju raste, kao i cijene za domaće građane
Na prvi pogled, Vansov logo je veoma jasan, sa nazivom "VANS" koji ne ostavlja prostora za konfuziju o tome koji brend reklamira. Logo je crven i desna linija slova "V" se proteže preko ostalih slova, što dodatno pojačava njegovu prepoznatljivost.
Međutim, obožavaoci brenda su počeli postavljati pitanje da li možda produžena desna ruka slova "V" nosi neko dublje značenje. Ako niste odmah primijetili, možda ćete primijetiti da "V" u Vansovom logotipu nije mnogo različit od simbola za kvadratni korijen, s vlastitom linijom koja izlazi iz malog "v".
Za one s matematičkim sklonostima, na TikToku je primjećeno da "kvadratni korijen" također poznat kao "Radikal". Zamislite sada skatera u Vans patikama sa podignutim malim prstom i palcem, vičući "radicaallll". Ne čini se da je to slučajnost, zar ne?
Da li znate zašto se petak 13. smatra nesretnim danom: Ovo su neke od teorija
Ali tu tajna ne prestaje. Uz pomoć kalkulatora, korisnici interneta su pokazali da je logo brenda zaista isti kao jednačina za "kvadratni korijen odgovora". Na kalkulatoru, ovo se prikazuje kao '√ANS'.
Reagirajući na ovu spoznaju na internetu, jedan iznenađeni korisnik Twittera napisao je: "Kada jednom vidiš, ne možeš se ne osvrnuti."
Drugi zapanjeni korisnik komentarisao je: "Ne ne ne ne," dok je treći otišao do te mjere da je stvorio cijeli scenario u vezi s Vansom i matematičkom jednačinom, pišući na Redditu: "Evo scenarija koji sam smislio kada sam shvatio ovo.
"Čovjek ulazi u Vans prodavnicu. Prodavac ga pita koji mu je omiljeni tip cipela, a on jednostavno odgovara 'Vans!' Prodavac može zatim reći 'Radikalni odgovor, brate' i ne zvučati glupo."
Iako ljudi očigledno podržavaju ovu teoriju, nažalost, sličnost s jednačinom zapravo nije namjerna.
Prema blogu Logo My Way, poznati Vansov logo vuče korijene iz ranih dana kompanije, nakon njenog osnivanja 1966. godine. Originalnu verziju logotipa kreirao je sin jednog od osnivača brenda, koji je prvobitno namjeravao da je naslika na skateboardu. Međutim, kada je njegov otac James Van Doren vidio grafiku, odlučio je da je stavi na peta jedan od dizajna cipela kompanije.
To je označilo početak masovne proizvodnje obuće za skateboarding od strane Vansa, odluka koja se pokazala kao uspješna do danas.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.