"Mogao sam umrijeti": Italijanski političar izgubio ravnotežu, pa slomio neprocijenjivi vitraž
Trenutak kada se sardinijski političar spotakao i slomio neprocijenjivi vitraž u Rimu srušio je društvene mreže u trenutku.
Snimak prikazuje Emanuelea Canija kako silazi niz stepenice kako bi prisustvovao prijemu u Ministarstvu preduzeća i proizvedeno u Italiji prije nego što izgubi ravnotežu.
Cani očajnički pokušava ostati na nogama, ali ne uspijeva i pada prema 'Povelji rada', djelu futurističkog umjetnika Maria Sironija.
Oglasio se GSS o akciji na Visočici: "U toku je evakuacija unesrećenog, teren je izuzetno težak"
Njegova glava silovito udara u vitraž, koji se odmah urušava pri udaru. Gosti na recepciji mogu se vidjeti kako ležerno razgovaraju prije nego što se iznenada u šoku okrenu prema prozoru, očigledno reagujući na glasan tresak.
Srećom, Cani nije zadobio fizičke povrede, piše L'unione Sarda.
Nutricionisti savjetuju: Ovo su 3 grickalice koje će vam pomoći da bolje spavate
Uništeni vitraž bio je više od samo arhitektonskog elementa: bio je to nezamjenjivo umjetničko djelo postavljeno 1932. godine kada je u zgradi bilo smješteno fašističko Ministarstvo korporacija.
Djelo, izrađeno od vitraža, prikazivalo je figure koje se bave raznim zanatima i umjetnošću, što svjedoči o ikonografskom jeziku tog perioda.
Mario Sironi bio je vodeći italijanski modernistički umjetnik čiji je rad postao široko priznat početkom 20. stoljeća. Počevši s futuristima, kasnije je razvio teži, dramatičniji stil koji ga je učinio važnom figurom na italijanskoj javnoj umjetničkoj sceni.
Izrađivao je murale, mozaike i dekorativne predmete za vladine zgrade širom zemlje, uključujući i nedavno uništenu 'Povelju rada', koja je bila jedno od njegovih najpoznatijih djela.
Iako je Sironijeva reputacija kasnije bila narušena njegovom podrškom Mussolinijevom režimu, njegov rad se i dalje smatra važnim - a ponekad i kontroverznim - dijelom italijanske umjetničke historije.
"Mogao sam umrijeti"
Cani se oglasio nakon incidenta i poručio da je 'mogao umrijeti'.
"Ovo je činjenica: zamalo sam poginuo na poslu na dva načina.
Našao sam se s licem i dijelom tijela koji su lebdjeli deset metara u zraku - da se srušilo, središnji dio stakla mogao je pasti na mene.
Nije bilo kao da sam bio bombaš samoubica ili uništavač umjetnina: bio sam u Ministarstvu poduzetništva zbog posla, povodom Expo 2025", objasnio je.
"Ono što ne razumijem je serijska mržnja na društvenim mrežama", zaključio je Cani.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.