Milion dolara za najbolji okus čipsa
Lay's, svjetski prehrambeni brend, pokrenuo je kampanju prikupljanja recepata za svoj novi čips, a pobjednika će nagraditi s milion dolara, odnosno jedan posto ukupne prodaje u idućoj godini.
U drugim sličnim marketinškim akcijama kupci su kreirali novo pivo za Samuela Adamsa, a Arizona Iced Tea traži svoje nove okuse uz pomoć potrošača
Za najbolji recept glasat će se putem Facebook stranice, a u kampanji kompanije "Izaberi okus", osim vrste čipsa, birat će se i najbolji dizajn pakiranja.
"Društvene mreže najjači su alat kada se odluka o novim proizvodima prepušta potrošačima", rekli su iz kompanije, dodajući kako će i Facebookova opcija "Like" biti zamijenjena opcijom "Pojeo bih ovo".
Lay's će odabirati tri finalista, a novi čips u prodaji se očekuje početkom iduće godine. Na čips s okusom kiselih krastavaca, napominju, glasači mogu zaboraviti jer je upravo taj okus prošle godine ponio titulu pobjenika, i to u Srbiji, piše Business.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.