Kod zubara ga dočekalo iznenađenje: "Sve je znao, a opet naplatio"

1
Radiosarajevo.ba
Kod zubara ga dočekalo iznenađenje: "Sve je znao, a opet naplatio"

Nedavna objava jednog korisnika Reddita izazvala je veliku raspravu o tome šta je u stomatologiji uobičajena praksa kada je riječ o popravku zuba i eventualnim reklamacijama.

Pod naslovom "Plaćanje plombe za isti zub 2 puta", autor posta opisao je neugodno iskustvo: nakon što mu je stomatolog ugradio bijelu plombu, ubrzo je osjetio bol. Liječnik je potom ponovo otvorio isti zub i uradio korekciju, ali mu je uslugu naplatio i drugi put.

"U građevini i svugdje drugdje uvijek moraš dati neku garanciju, pa ne vidim zašto ovdje ne bi bilo tako. Stomatolog je imao ortopan i znao je šta se događa ispod", napisao je korisnik, pitajući ostale je li ovakva praksa normalna.

Aleksandar Vučić u prvom licu: "Dođite i strijeljajte, povez za oči mi ne treba jer se ja ne bojim"

Podijeljena mišljenja

Odgovori su pokazali da mišljenja variraju. Većina je smatrala da ponovna naplata za isti zahvat u kratkom roku nije korektna.

"Moj zubar ne naplaćuje ništa ako radi na istom zubu unutar šest mjeseci", napisao je jedan komentator. Drugi je dodao: "Malo klošarska praksa, pogotovo ako je to bilo unutar par dana jer je u tom slučaju vrlo vjerovatno on kriv zato što te boljelo nakon prve plombe."

Bilo je i šaljivih komentara, poput onog u kojem je neko primijetio da je barem dobro što stomatolog nije naplatio skidanje stare plombe. Dio učesnika savjetovao je da pacijent potraži drugo mišljenje i promijeni ordinaciju: "Ostaviti recenziju na Najdoktor i gledati drugog."

Postoji li garancija na zubarske usluge?

Neki su naglasili kako ozbiljnije stomatološke ordinacije daju garanciju na svoj rad, pa tako i na plombe. "Moj stomatolog ima garanciju godinu dana", napisala je jedna korisnica, dok su drugi istaknuli da je uobičajeno da se barem u razumnom roku omogući besplatna korekcija.

No, drugi su upozorili da je teško povući jasnu granicu između situacija u kojima je bol posljedica greške stomatologa i onih kada se radi o komplikacijama koje nisu mogle biti predviđene.

Većina komentatora složila se da bi pacijent trebao biti oslobođen troška ako se problem pojavi ubrzo nakon prvog zahvata, osim ako je jasno da je riječ o novom i nevezanom problemu.

Ova rasprava otvorila je šire pitanje: treba li uvesti jasna pravila o "reklamacijama" u stomatologiji i garancijama na urađene zahvate, kako bi pacijenti imali više sigurnosti i povjerenja u odnosu s liječnicima?

Plaćanje plombe za isti zub 2 puta
byu/Icy_Afternoon_5774 inaskcroatia

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (1)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak