Crni dani za pivare: Njemačka bilježi historijski pad potrošnje piva

0
Radiosarajevo.ba
Crni dani za pivare: Njemačka bilježi historijski pad potrošnje piva

Ljudi u Njemačkoj piju manje piva nego ikada ranije. U prvoj polovini ove godine pivare su prodale ukupno 3,9 milijardi litara alkoholnog piva, kako na domaćem, tako i na inostranom tržištu.

To je najmanji nivo od 1993. godine, otkako se vodi statistika. Pad od 6,3 posto u odnosu na isti period prošle godine saopštio je Savezni zavod za statistiku u petak.

Sličan pad zabilježen je samo u prvim mjesecima pandemije 2020. godine, kao i ponovo u drugoj polovini 2023. Prvi put prodaja piva pala je ispod četiri milijarde litara u šestomjesečnom periodu. Prodaja na domaćem tržištu, koja i dalje čini nešto manje od 82 odsto ukupnog obima, smanjena je za 6,1 posto, dok je izvoz zabilježio još veći pad – 7,1 posto.

Max Verstappen osvojio pole poziciju uoči odlučujuće utrke za titulu prvaka Formule 1

"Loša potrošačka klima teško pogađa pivare, slično kao i ugostiteljski i maloprodajni sektor", rekao je generalni direktor Udruženja njemačkih pivara, Holger Ajhele.

On je upozorio i da novi carinski sporazumi Europske unije sa Sjedinjenim Državama mogu dodatno pojačati pritisak na izvoznike. Pivo bez alkohola ostaje svijetla tačka u industriji. Podaci pokazuju da je u 2024. godini proizvedeno 579 miliona litara, što je gotovo dvostruko više nego prije deset godina. Udio bezalkoholnog piva na tržištu sada iznosi devet odsto, što znači da će uskoro svako deseto pivo proizvedeno u Njemačkoj biti bezalkoholno.

Njemačka više nije pivski prvak Europe: Evo koja je zemlja zauzela tron

Posebno je popularno u ugostiteljstvu – svako osmo pivo naručeno u restoranima u prvoj polovini godine bilo je bez alkohola, prema pivskom monitoru Koleks, koji prati narudžbine u ugostiteljskim objektima.

Jugozapad Njemačke, regija poznata po većoj potrošnji vina, prednjači u konzumaciji bezalkoholnog piva. U pokrajinama Porajnje-Falačka i Sarland gotovo svaka četvrta narudžbina u restoranima bila je bezalkoholna.

Ipak, direktor pivare Veltins, Folker Kul, upozorava da se ne treba preuveličavati potencijal ovog segmenta zbog oštre konkurencije na tržištu.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak