Zašto je dobro otvoriti H&M u regiji
Koliko je otvaranje prve prodavnice H&M u Hrvatskoj i regiji (ne računajući sloveniju) bio uspješan poslovni potez, svjedoče i rezultati poslovanja.
H&M u Hrvatskoj ne posluje ni puna dva mjeseca, a već je u samo dvjema zagrebačkim prodavaonicama ostvario prodaju od čak 50 miliona kuna, odnosno 6,83 miliona Eura.Svoju prvu prodavnicu u Hrvatskoj H&M je otvorio 7. aprila (u centru Cvjetni), a drugu sedmicu dana kasnije (u zagrebačkoj Areni). U prvih sedam sedmica imali su prodaju od 62 miliona švedskih kruna, što je izvrstan je rezultat, piše Poslovni dnevnik.
Istovremeno, isti je modni lanac u susjednoj Sloveniji u šest mjeseci i 13 prodavnica ostvario prodaju od 26,45 miliona eura.
Ipak, sa otvaranjem prodajnih mjesta u Zagrebu, prodaja u Sloveniji je u blagom padu.
Prema najavama, švedski tekstilni lanac bi do kraja godine u Hrvatskoj trebao otvoriti još tri prodavnice - u Zagrebu, Zadru i Splitu, prenosi Danas.hr.
U Bosni i Hercegovini, Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji još uvijek nisu otvorene prodavnice ovog lanca, iako se određeni artikli mogu kupiti u prodavnicama pod drugim nazivom.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.