'Zaribali smo MySpace na sve moguće načine'
Medijski mogul, Rupert Murdoch, predsjednik uprave i izvršni direktor medijske kompanije News Corporation, priznao je da je njegova kompanija "zaribala MySpace na sve zamislive načine", prenosi digitalspy. Iskreno priznanje milijarder je dao na svom Twitter profilu.
"Puno je pitanja i šala na račun MySpace-a", napisao je Murdoch. "Odgovor je jednostavan – zaribali smo na sve moguće načine, naučili mnoge vrijedne i skupe lekcije".
Nakon što je News Corp kupio MySpace 2005. godine, za 580 milijuna dolara, vrlo brzo je počeo pad popularnosti sranice pod pritiskom navale nove konkurencije Facebooka i Twittera. Prošle godine, News Corp ga je prodao oglašivačkoj tvrtki Specific Media i američkom pjevaču, producentu i glumcu Justinu Timberlakeu za oko 35 milijuna dolara. Pritom je News Corporation zadržao manji vlasnički udjel, ali ne sudjeluje u svakodnevnom poslovanju tvrtke.
MySpace je namijenjena umrežavanju članova i pionir je društvenog umrežavanja na internetu. Stranica je posebno popularna među muzičarima, koji je koriste za besplatno predstavljanje svojih pjesama široj javnosti. O padu popularnosti stranice mnogo govori i podatak da prvi put od nastanka MySpacea, stranice nema na popisu deset vodećih društvenih web stranica u Britaniji.
Murdoch je već ranije priznao da je akvizicija MySpacea bila velika greška za News Corp, pogotovo nakon što se na tržištu pojavio takav veliki igrač kao što je Facebook.
"Kupili smo MySpace za 600 milijuna dolara. Mogli smo ga mjesec dana kasnije prodati za šest milijardi dolara", kazao je Murdoch na godišnjem sastanku dioničara News Corp-a prošle godine.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.