WhatsApp uvodi iritantnu promjenu koja se mnogima neće svidjeti
No to ne znači da korisnici napuštaju aplikaciju - još uvijek - već da neki stariji članovi osoblja napuštaju kompaniju dok se priprema uvesti nepopularne promjene.
Suosnivači popularne aplikacije, Brian Acton i Jan Koum, već su se oprostili s kompanijom, a sad je napušta i menadžer Neeraj Arora.
Update kojeg se svi boje zovu se "reklame u statusima" koje će se pojavljivati između novih statusa. Statusi su u suštini WhatsAppova verzija Instagram Storyja ili Snapchat priča, koji korisnicima omogućuju objavu videa, fotografija ili gifova koji nestaju nakon 24 sata.
Iz Facebooka kažu kako trenutno 450 miliona korisnika WhatsAppa koristi statuse, dok aplikacija ukupno ima oko 1,5 milijardi korisnika.
Ta vijest potaknula je Twitter stranicu WABetaInfo, servis koji analizira rane verzije WhatsAppovog koda na tvit: "Čini se kako svi napuštaju WhatsApp prije reklama u statusima."
"Još jedan: Nakon Jana i Briana (suosnivači), Neeraj Arora (business executive) napušta WhatsApp", dodali su.
Another one: After Jan and Brian (co-founders), @neerajarora (business executive) leaves WhatsApp!
— WABetaInfo (@WABetaInfo) November 26, 2018
Thanks for your work. pic.twitter.com/hAb9e40kct
Reklame će se početi pojavljivati u statusima od početka 2019. godine, prema riječima Briana Actona, koji kaže kako je to jedan od razloga zbog kojeg je napustio kompaniju, prenosi Index.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.