Viber spremio značajne promjene u martu

Radiosarajevo.ba
Viber spremio značajne promjene u martu
Viber, jedna od vodećih globalnih aplikacija za razmjenu poruka, najavila je da će početkom marta predstaviti nove funkcionalnosti iz oblasti elektronske trgovine koje će njegovim korisnicima omogućiti kupovinu traženih proizvoda i brendova.

U kreiranju ove revolucionarne funkcije, Viber se oslonio na ekspertska znanja njenog vlasnika – kompanije Rakuten – svjetskog giganta u oblasti elektronske trgovine.

Šoping je jedna od omiljenih aktivnosti za korisnike mobilnih uređaja.

Posljednja istraživanja ukazuju na to da više od polovine vlasnika pametnih telefona koristi iste za nabavke i odnosne aktivnosti, a da 66 posto njih to čini najmanje jednom nedjeljno.

Ipak, svako ko je ikada kupovao posredstvom svog mobilnog uređaja će vam reći da to umije da ih poprilično iscrpi. Da biste išta kupili na taj način, bit ćete primorani da neprestano ulazite i izlazite iz raznih aplikacija, pravite bezbroj snimaka robe na ekranu, koje onda dalje kopirate i ljepite.

Šoping na pametnom telefonu je sušta suprotnost zabavi i druženju u kojima uživate kad kupujete u gradu.

Putem ove nove funkcije, Viber nastoji da priredi osjećaj zajedničkog doživljaja onima koji će kupovati putem mobilnih uređaja.

Kroz pretragu i razmjenu informacija o željenom artiklu – do direktne komunikacije sa omiljenim brendovima korisnika i konačne kupovine, Viber će ponuditi način da se sve to učini sa jednog te istog mjesta. Od sada, korisnici će moći da otpočnu njihovo putešestvije kroz šoping na Viberu pritiskom na početno dugme na ekranu za razmjenu poruka.

Zatim će im biti predstavljen asortiman vodećih brendova, što će im omogućiti da pretražuju novu robu i dijele vizuelno bogat sadržaj unutar ćaskanja sa prijateljima – koji će moći momentalno da daju svoje komentare na prikazano. Isto tako, korisnici će moći da primaju i direktne poruke od samog brenda koji budu izabrali, i – ako bude trebalo – da se preusmjere na firmin sajt ili aplikaciju radi konačne kupovine, piše telegraf.rs

Nova funkcija za instant šoping će biti će biti aktivna u svojoj beta verziji samo u SAD od 6. marta – i omogućiće korisnicima da kupuju iz širokog asortimana robnih marki i proizvoda. Njeno postepeno uvođenje u upotrebu širom svijeta očekuje se tokom tekuće godine.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Povezano

/ Najnovije

Podijeli članak