UNICEF: 'Lajkovi' ne spašavaju živote

Radiosarajevo.ba
UNICEF: 'Lajkovi' ne spašavaju živote


Švedski ogranak organizacije UNICEF stoji iza upečatljive reklamne kampanje koja poručuje da Facebook lajkovi ne doprinose humanitarnim akcijama, nego da  to čini novac.

U seriji video reklama, UNICEF jasno poručuje da se vrijednost Facebook lajkova ne može primijeniti u stvarnom životu, u restoranu, pri kupovini odjeće, a jednako tako ni pri doniranju sredstava za vakcinisanje ili školovanje djece u Africi.

Centralni dio kampanje prikazuje dječaka Rahima i njegovog mlađeg brata, koji žive u siromaštvu i čekaju da UNICEF na Facebooku dosegne brojku od 200.000 lajkova, s nadom da će tada njihov život postati bolji, što jasno podcrtava apsurd 'lajkanja' u humanitarnim akcijama.

 

 

 

 

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak