UNICEF: 'Lajkovi' ne spašavaju živote
Švedski ogranak organizacije
UNICEF stoji iza upečatljive reklamne kampanje koja poručuje da Facebook
lajkovi ne doprinose humanitarnim akcijama, nego da to čini novac.
U seriji video reklama, UNICEF jasno poručuje da se vrijednost Facebook lajkova ne može primijeniti u stvarnom životu, u restoranu, pri kupovini odjeće, a jednako tako ni pri doniranju sredstava za vakcinisanje ili školovanje djece u Africi.
Centralni dio kampanje prikazuje
dječaka Rahima i njegovog mlađeg brata, koji žive u siromaštvu i čekaju da
UNICEF na Facebooku dosegne brojku od 200.000 lajkova, s nadom da će tada
njihov život postati bolji, što jasno podcrtava apsurd 'lajkanja' u humanitarnim
akcijama.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.