Super Mario pretrči pet kilometara da bi spasio svoju princezu
U svijetu je prodano više od 310 miliona igara Super Mario. Uprkos tome, o njemu se ne zna mnogo. Zašto je morao biti vodoinstalater? I zašto je Italijan?
"Mario se nije trebao zvati Mario. Autori su htjeli da se zove Jumpman, što je zvučalo jako 'cool' u osamdesetima. Ja sam ga osobno zvao gospodin Videoigra u nadi da će se pojaviti u mnogim drugim igrama", kaže Shigeru Miyamoto, japanski dizajner video igara koji je osmislio Marija.
On je taj koji je Mariju dodao brkove jer je mislio da će tako biti markantniji. U ono vrijeme, tehnologija nije bila tako napredna da su se likovima mogle dodavati facijalne ekspresije.
Osamdesetih godina zaplet u videoigrama nije bio važan. Bila je tu neka oteta princeza, a Mario se morao probiti dugim putem punim zamki i čudovišta i spasiti je. Za stotine miliona igrača na kojekakvim konzolama taj je put bio pustolovina u kojoj su uživali i pomagali Mariju da skuplja novčiće, preskače kornjače i, nažalost, koji put padne u ralje biljki mesožderki.
A ekipa iz Mental Flossa odlučila je izmjeriti koliki je to put Super Mario morao prevaliti da bi spasio svoju princezu. Rezultat je, možda neočekivan - cijelih pet kilometara. Pogledajte video:
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.