Šta je postigao ALS ledeni izazov: 98.2 miliona dolara i preko 6 miliona videa na društvenim mrežama
Ledeni izazov je obišao i zaludio svijet, no šta je zapravo postignuto s p(r)olijevanjem ledene vode?
Objavljeno je blizu 2.4 miliona videa vezanih za ledeni izazov na Facebooku koje je lajkalo i komentiralo oko 28 miliona ljudi, piše BBC.
Na Instagramu takvih videa je bilo 3.7 miliona, skupa s hashtagovima #ALSicebucketchallenge i #icebucketchallenge. Najpopularniji je bio onaj Justina Biebera, sa "samo" milion likeova.
Izazov je isprva postavljen radi podizanja svijesti o Amiotrofičnoj lateralnoj sklerozi (ALS).
Od 29. jula do 28. augusta ove godine, ALS je primio 98.2 miliona dolara, što je mnogo ako tu cifru uporedite s 2,7 miliona donacija tokom istog perioda prošle godine.
Ali postoji još jedan bitan faktor ove kampanje.
"Mislite li da su Kate Moss i Victoria Beckham pričale o ALS-u prije nekoliko mjeseci? Sumnjam", kaže aktivista Shannon Murray.
Od prvog do 27. augusta ove godine, stranica ALS-a na Wikipediji imala je 2.717.754 pregleda. A tokom prethodnih 12 mjeseci, posjetilo je 1.662.842 ljudi.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.