Sporna reklama sa Emirom Hadžihafizbegovićem
Hrvatska udruga reklamnih agencija (HURA) oglasila se povodom reklame za hrvatskog GSM operatera Vipnet Tomato, u kojoj se pojavljuje bh. blumac i bivši ministar kulture i sporta KS Emir Hadžihafizbegović. Reklamira se "Tomato brutalna tarifa" a lik Ante kojeg Hadžihafizbegović glumi u pojednim scenama je okarakterizirana kao nasilan.
"Prosječan potrošač može te scene percipirati kao odobravanje ili poticanje na nasilje", navodi sud časti HURA, te se sugerira da se reklama izmijeni.
Tomato ipak neće načiniti izmjene, jer je "rok trajanja" te reklame prošao. "Spomenuta kampanja je završila i ne prikazuje se više", rekli su u Vipnetu, prenosi Media Marketing.
Janina voda za djecu
Kako se ne bi "maglile oči" roditeljima, Hrvatska udruga reklamnih agencija predložila je hrvatskom proizvođaču vode Jamnica da preprave reklamu Jana Junior u dijelu u kojem se o toj vodi govori kao najboljoj vodi za djecu. Na tu činjenicu HURA-u je upozorila Mila Jelavić, pravobraniteljica za djecu.
"Ako se ogluše možemo podnijeti prijavu inspektoratu ili se može podnijeti tužba", komentira Kamilo Antolović, predsjednik Suda časti HURA-e za Media Marketing.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.