Snob: Časopis za ruske oligarhe
Da bi svoje sapatnike ruske milijardere još više odvojio od ostatka svijeta, drugi najbogatiji čovjek u Rusiji, Mikhail Prokhorov, je prije tri godine pokrenuo časopis Snob, proširio ga na Veliku Britaniju 2009., a prije par mjeseci ga je odlučio dovesti i na američko tržište u vidu američkog izdanja.
Časopis je, kako i samo ime sluti, namijenjen najbogatijima među bogatima, te njihovom šepurenju različitim luksuznim pomagalima koja im služe da im u životu ne bude previše dosadno. Pored toga, dakako, ima tu i tema iz politike, kulture, ekonomije, te svakodnevnog života. Sam Prokhorov kaže da "snob" za Ruse ne znači isto što i za Amerikance, te da se ovim naslovom misli prvenstveno na bogataše koji su sami postigli to čime se danas hvale.
I rusko i američko izdanje štampaju se na najkvalitetnijem papiru, a unutra se pored priča o jahtama, najluksuznijim ljetovalištima i najskupljoj hrani i pićima, mogu naći i tekstovi koje potpisuju Salman Rushdie ili Gary Shteyngart, te dobro popraćena dešavanja iz kulture širom svijeta, te analize aktuelnih političkih događanja. I američko izdanje je na ruskom jeziku, a ono je namijenjeno kozmopolitama među ruskim oligarsima, odnosno onima koji imaju adrese u Londonu, New Yorku, Parizu. Cijena mu je osam dolara.
Iako se može činiti da časopis na ruskom na britanskom ili američkom tlu nema mnogo šansi, Prokhorov nije naivan: sa brojkom 700.000 Rusa u Sjedinjenim Državama i visokom cijenom proizvoda, računica ne može biti tako loša. S druge strane, čak i ako prodaja ne bude išla, Prokhorov, težak više od 13 milijardi dolara, ne može mnogo izgubiti, a sa Snobom ima status medijskog mogula.
Ako vam je ruski jača strana, posjetite online izdanje Snoba.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.