Sex prodaje: Dieselova alhemija jeansa
Radiosarajevo.ba
Alhemija vatre i vode inspiriše “pranja” i tretmane jeansa iz Dieselove kolekcije za proljeće/ljeto 2010. godine. Vatreni denim podsjeća na traper koji nose vatrogasci, posebnim tehnikama postiže se pougljeni dojam.
Suprotni dojam ostavlja vodena inspiracija u plavim i azurno plavim nijansama; od tamnih indigo nijansi do izbijeljenih komada sa tragovima kapljica vode i nijansama nastalim ručnim bojenjem.
Ljubitelji jeansa izabrat će Blue Eyecon – Dieselovo eksperimentalno pranje koje se odlikuje najvišim stepenom izrade. "Blue" se, naravno, odnosi na jeans, a “eyecons” označava šta će ti komadi postati u zajednici "sakupljača" jeansa. Ovisnici o jeansu neće propustiti priliku uživati u ovim nosivim umjetničkim djelima.
Tretmani uključuju različite faze, više od šest procesa u trajanju od 10-ak sati: ručne abrazije, sofisticirana izbjeljivanja i tretmani prskanja, upotreba različitih sapuna i smola, gnječenje, ribanje, “stone wash” i “pješčano” pranje. Svaki Dieselov ikonski komad prošao je neki od njih.
Pogledajte fotografije sa novom ljetnom reklamnom kampanjom za Dieselove farmerke: Sex Sells - Unfortunately We Sell Jeans.
cromoda.com/radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.