Šefovi Googlea ne koriste Google+
Jaka potpora uprave čini se ključnom za uspjeh novog proizvoda. Ako kompanija koja ga plasira ne pokazuje zanimanje za njega ili se ne čini da mu vjeruje, zašto bi ga bilo tko drugi koristio?
Stoga je prilično čudno što Googleovi glavešine ne koriste vlastitu društvenu mrežu.
To se pitanje nametnulo nakon što je Michaela DeGusto potrudio prebrojati koliko je Googleovih direktora objavljivalo postove na servisu Google+ otkad je prije tri mjeseca pokrenut.
Otkrio je kako je glavni izvršni direktor Larry Page jedan od aktivnijih. S ukupno sedam objava, što je sedam postova više od osam njegovih direktora.
Suosnivač Googlea Sergey Brin je objavio 15 postova, a najviše (više od 150) je pustio Vic Gundotra. Kojemu je razvoj takvih projekata, u stvari, posao.
Erich Schmidt i šef pravnog odjela David Drummond, čini se, uopće nemaju otvorene korisničke račune.
Naravno, moguće je da svi oni redom objavljuju za uži krug prijatelja i suradnika. No, ne bi li bilo u interesu tvrtke i njih samih da pokažu makar malo zanimanja za vlastiti proizvod?
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.