Sandy pomela internet

Radiosarajevo.ba
Sandy pomela internet

Pametni telefoni, mobilni internet i društvene mreže učinili su Sandy najbolje praćenom olujom u historiji. Društvene mreže imale su zvjezdani trenutak, ali i pokazale mračnu stranu.

Datagram, jedan od većih dobavljača internet usluga koji pokriva područje Manhattana i brine se o serverima na kojima su smješteni spomenuti sajtovi, ostao je bez struje.

Oluja je poplavila podrum, a za scenarij u skladu sa Murphyjevim zakonom pobrinula se dizelska pumpa koja je otkazala poslušnost, piše TechCrunch, a prenosi Tportal,hr.

Veliki centri za pohranu podataka obično imaju više opcija za slučaj nužde na raspolaganju. No postojeći sistem nije se pokazao doraslim suparnikom za Sandy.

Pogođeni sajtovi nisu bili jedine žrtve. Njujorška berza i NASDAQ bili su prisiljeni obustaviti poslovanje na jedan dan.

BuzzFeed se, kao i mnogi drugi, okrenuo društvenim mrežama, objavljujući friški sadržaj putem korisničkih računa i stranica na Twitteru, Facebooku i Tumblru.

Kada su američki meteorolozi najavili da će Sandy iz uragana prerasti u superoluju, niko nije mogao predvidjeti kakav će utjecaj ta oluja imati na društvene mreže.

Posljednji uragan koji je ostao u sjećanjima Amerikanaca, ali i ljudi širom svijeta, omražena Katrina iz 2005. godine nije bila ni približno toliko tagovana, tvitana ili snimana kao Sandy.

U 24 sata, koliko je Sandy harala po Istočnoj obali SAD-a, na Instagram je uploadovano više od 244 hiljade fotografija oluje.

Tome treba pridodati i podatak kako je najčešći pojam koji su u svojim postovima na Facebooku i tvitovima na Twitteru koristili američki korisnici bio Sandy, odnosno uragan te fraza "budite na sigurnom".

Amerikanci su išli toliko daleko da su na Facebooku pokrenuli i stranicu posvećenu uraganu Sandy, koja je u samo nekoliko dana dobila više od 160 hiljada lajkova.

Twitter je također pokrenuo posebnu stranicu posvećenu Sandy, na kojoj su i službeni organi poput FEMA i američke vlade obavještavali stanovništvo o aktualnoj situaciji.

Na YouTubeu je u nešto više od 24 sata, koliko je oluja trajala, uploadovano više od 23 hiljade videa. Od televizijskih izvještaja pa do sirovih snimki koje su korisnici sami snimili u svojim dvorištima i gradovima.

No, pokazalo se i da su među hiljadama tačnih postova i tvitova svoje mjesto našle i hiljade lažnih koje su pojedinci iskoristili kako bi unijeli dodatnu zbrku i paniku među ionako preplašene građane.

Internet i društvene mreže pokazali su tako svoje dobre, ali i loše strane.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak