Samsungove uspješne viralne kampanje
Jedan od najboljih načina reklamiranja danas predstavljaju društvene mreže. Paradoksalno, to je i način reklamiranja koji mnoge kompanije još uvijek ne koriste na odgovarajuće načine.
Jedna od kompanija koja prednjači u reklamiranju svog sadržaja na društvenim mrežama je Samsung. Njihovi Facebook, Twitter i YouTube accounti redovito izvještavaju svoje korisnike o novim idejama i proizvodima, ali ono što je značajno su njihovi uspjesi u viralnom marketingu.
Viralni marketing je jako zahtjevan, budući da njegov uspjeh zavisi gotovo isključivo od volje korisnika Interneta. Samsung je imao nekoliko uspjeha u tom polju, od kojih je najuspješnija njihove tzv. "LED ovce".
U intervju za portal Social Nerdia, Samsungov strateg za društvene mreže, Matt Moller su izjavili da je cilj svake viralne kampanje kreiranje zajednice i komunikacija s korisnicima.
"Najbolji savjet koji mogu dati kompanijama koje nisu sigurne da li da koriste društvene mreže", kaže Moller,"je da ode na Internet, ukuca ime svog brenda i vidi šta ljudi o njemu govore. Neće izdržati ni dan prije nego što krenu s komunikacijom".
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.