Reklamna kampanja: Jedete ono što dodirujete
Reklamna kampanja naziva You eat what you touch/Jedeš ono što dodiruješ, koji se referira na opštepoznato Ono si šta jedeš, prije par godina je donijela nagradu za najbolju reklamu na međunarodnom festivalu oglašavanja u Cannesu.
Kampanju za Unileverov tečni sapun LifeBuoy, čija je jednostavna poruka bila: perite ruke prije obroka, radila je agencija Lowe Indonesia.
Brend LifeBuoy bio je dio napora indijske vlade da poboljšaju higijenske standarde u ruralnim dijelovima zemlje, a ova kampanja je pokušavala poslati poruku o važnosti higijene ruku, koja prevenira stomačne infekcije i druge bolesti.
Fotografije, na kojima vidimo kućne ljubimce u obliku hrane koju svakodnevno jedemo, potpisuje fotograf Jeremy Wong. Pomalo zastrašujuća kampanja u kojoj je pas dobio oblik štruce kruha, a hrčak taman stao u mali kolačić, namjerno je dovedena do granica bizarnosti.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.