PR - Šta je to?

Radiosarajevo.ba
PR - Šta je to?

Danas nema kompanije ili institucije koja drži do sebe, a koja nema svoj PR - službu ili osobu koja je zadužena za odnose s javnošću. 

Mnogi klijenti misle da PR u stvari predstavlja 'besplatno oglašavanje', no to je daleko od istine. Ciljevi svakog dobrog PR-a trebali bi prvenstveno biti:

Komunikacija s medijima u ime klijenta
Prodaja određenih proizvoda, usluga ili ideja.
Podizanje ugleda klijenta
Rad na percepciji
određenih proizvoda, usluga ili ideja
Skretanje pažnje na ono što klijent radi dobro
Umanjivanje štete kada klijent radi nešto loše

Uspješno PR djelovanje ne bi trebalo poistovijetiti sa marketingom, oglašavanjem ili brendiranjem. Ona je naprosto poseban segment u procesu uspješnog poslovanja neke institucije. 

Kako to izgleda u praksi najbolje pokazuje ilustracija koju je objavio sajt Makeliterature.com 


Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije

Podijeli članak