Posterima protiv premoći velikih sponzora
Londonski dizajnerski studio Rizon kreirao je seriju neslužbenih postera za brendove koji bi htjeli izbjeći striktna pravila ekskluzivnog sponzorstva na Olimpijskim igrama 2012. u Londonu.
Ovi posteri tu su da ukažu na premoć novca nad sportom, ali i kako bi pomogli manje snažnim brendovima sa izbjegnu kršenje strogih pravila koje su ustanovili organizatori ovogodišnje Olimpijade LOCOG.
Najzanimljiviji primjer pravila koje podrazumijevaju ugovori sa sponzorima u Londonu je onaj koji nalaže da će za vrijeme Olimpijade u Londonu jedini pomfrit koji ćete moći kupiti u bilo kojem restoranu biti – McDonald'sov. McDonald's je i jedan od rijetkih brendova koji će moći uopšte prodavati 'brendiranu' hranu za vrijeme trajanja Olimpijade.
„Drakonske mjere koje je LOCOG uspostavio kad je u pitanju licenciranje i oglašavanje na mjestima održavanja Olimpijskih igara najviše pogađaju mala i srednja preduzeća koja bi željela iskazati svoju podršku Igrama. To nas je nagnalo da djelujemo u njihovu korist“, kaže direktor Rizona Dave Collins.
„Takva apsolutna kontrola sponzorstva ne spada u olimpijski duh i sigurno nema veze sa britanskom fer igrom“, kaže Collins i dodaje kako su organizatori Olimpijade mogli na bolji način riješiti taj problem.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.