Oglašivači napuštaju YouTube zbog pedofilskih komentara
Poznati brendovi povlače reklame s YouTubea zbog zabrinutosti da se potencijalni seksualni predatori okupljaju u komentarima ispod videa na kojima su prikazana djeca, javlja National Public Radio. A kao odgovor na gubitak oglašivača, YouTube je izbrisao više od 400 kanala te zabranio komentiranje na desetke miliona videa s ciljem da očisti sistem od pedofila.
Pedofili se okupljaju u komentarima na snimkama objavljenim na YouTubeu
Kontroverznu pretpostavku iznio je bivši zaposlenik YouTubea Matt Watson, koji je ovu pojavu nazvao “soft core pedofilskim lancem”. Pedofili međusobno komuniciraju u komentarima te razmjenjuju linkove ilegalne pornografije, izjavio je Matt Watson u video objavi koju su pogledali milijuni korisnika.
“Oni stavljaju linkove na stvarnu dječju pornografiju u komentarima na YouTubeu”, rekao je Watson i dodao kako YouTubeov algoritam zbog neke pogreške u programiranju čak i olakšava ovu razmjenu.
Veliki brendovi poput Disneyja i Nestlea povukli svoje reklame s YouTubea
Ranije ovog tjedna Disney, Nestle i Epic Games su povukli svoje oglase s YouTubea koji je u vlasništvu Googlea. A potom su isto napravili i AT&T i Hasbro.
“Sve dok Google ne bude mogao štititi naš brend od uvredljivog sadržaja bilo kakve vrste, mi uklanjamo sve reklame s YouTubea”, stoji u izjavi AT&T-a.
Na YouTubeu se svake minute objavi oko 400 sati videosadržaja
Ovakvi problem nisu rijetkost na internetskim platformama na kojima se objavljuje mnogo sadržaja. Iz YouTubea su izjavili kako se svake minute objavi oko 400 sati videosadržaja, a tvrtka zapošljava oko 10 000 ljudi koji pregledavaju sadržaj prijavljen kao neprikladan.
YouTube suspendirao milione sumnjivih korisnika
Iz YouTubea nastoje uvjeriti druge tvrtke kako čine sve što mogu kako bi zaštitili djecu.
“Sigurnost djece je bila i ostaje naš prioritet”, stoji u izjavi poslanoj najvećim brendovima. Ove sedmice YouTube je suspendirao milione sumnjivih komentara.
Watson je u svojoj video objavi objasnio kako pedofilski lanac funkcionira. Pedofili se okupe ispod videa na kojima djevojčice rade uobičajene stvari poput šminkanja ili igranja Twistera. U komentarima potom objavljuju linkove koji vode do videosnimki s djecom koja su seksualizirana.
“YouTube olakšava i unovčuje seksualnu eksploataciju djece"
YouTube algoritam potom korisniku nudi druge videouratke koje posjećuju pedofili. Watson tvrdi da se nakon toga korisniku nude samo takvi sadržaji, a na nekima od njih nalaze se i reklame.
Videosnimka u kojoj Watson objašnjava ovaj postupak zove se “YouTube olakšava i unovčuje seksualnu eksploataciju djece".
YouTube se i ranije dovodio u vezu s pedofilima
Ovo nije prvi put da se YouTube optužuje za slične radnje. U 2017. godini The Times of London objavio je da se reklame nekih od najvećih brendova pokazuju na videouradcima gdje se nalaze oskudno odjevena djeca te da privlače komentiranje brojnih pedofila.
Također iste godine BBC je objavio kako sistem YouTubea za prijavu seksualiziranih komentara ne radi više od godinu dana.
Isto tako, NPR je otkrio da, ako se u YouTubeovu tražilicu upiše “kako imati”, ona automatski sugerira nastavak “seks s djecom”, piše Index.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.